1400/05/14-18:58

جداره زمین چمن های منطقه ۱۹ نقش ورزشی به خود گرفتند

 جداره زمین چمن های منطقه ۱۹ نقش ورزشی به خود گرفتند

عملیات نقاشی دیواری زمین چمن مصنوعی بوستان های محتشم و باران در منطقه ۱۹ به اتمام رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در ادامه فعالیت بازسازی و اجرای نقاشی های دیواری بر جداره معابر و فضاهای شهری این منطقه، دیوار اطراف دو زمین چمن مصنوعی محتشم و باران نیز با مضمون و محتوای ورزشی به مساحت ۷۵۰ متر مربع نقاشی شد.

او بهسازی مناظر شهری و آرامش بصری شهروندان را از مهمترین اهداف نقاشی های دیواری خواند و افزود: این اقدام در قالب پروژه های توسعه محله ای از سال گذشته تاکنون حدود ۳۰ معبرمنطقه اجرا شده است.

توکلی همچنین به پاکسازی ۲۵۰۰ متر مربع از جداره های شهری اشاره و بیان کرد: این اقدام به منظور رفع نازیبایی های بصری و احیاء هویت فضاهای شهری در نقاطی همچون میدان ثارالله، بخش هایی از خیابان خلازیر میانی، ورودی بزرگراه شهید کاظمی به بلوار شقایق، زیرپل شقایق، نیوجرسی های مخدوش بزرگراه آزادگان و... انجام شد.

شهردار منطقه در ادامه از آماده سازی فضاهای شهری منطقه برای اکران بنرهای ویژه ایام سوگواری ماه محرم خبر داد و اظهارکرد: در همین راستا ضمن سیاه پوش کردن معابر و بوستان های منطقه، بیش از ۱۰۰ تخته بنر در نقاط پرتردد منطقه نصب خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط