1401/02/18-15:45
به منظور پاکسازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری طی ۵ ماه گذشته انجام شد؛

جمع آوری ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه ۱۵

جمع آوری ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۶هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده منطقه به منظور پاکسازی فضاهای شهری و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری طی ۵ ماه گذشته در اقدامی بی سابقه و با استفاده از ظرفیتهای منطقه ای جمع آوری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها است، اظهار داشت: برخی رانندگان بی مسولیت حمل خاک و نخاله بدون توجه به توصیه ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می شود.

او با اشاره به اینکه محیط های شهری نباید به محل تخلیه نخاله های ساختمانی و پسماندها تبدیل شوند، افزود: از اواخرآبان سال گذشته تا فروردین سال جاری ۷۲ هزار مترمکعب خاک و نخاله از ۹ محدوده منطقه جمع آوری شده است.

صباغ اضافه کرد: در این راستا ۶ هزار سرویس خاک و نخاله از محدوده گردنه تنباکوئی(غرب به شرق)، بزرگراه شهید نجفی رستگار(شرق به غرب و بالعکس)، بزرگراه امام رضا(ع) غرب به شرق تا سه راه سیمان، سه راه سیمان، غنی آباد، شرق به غرب بزرگراه و مقابل بازار گل تا دوربرگردان توان گاز، بزرگراه امام رضا(ع) بعد از پل شوشتری و خیابان بهشتی مقابل معاینه فنی جمع آوری شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این طرح جهادی با تلاش شبانه روزی معاونت خدمات شهری و نواحی  انجام و استمرار دارد افزود: این عملیات بی سابقه بدون اختصاص ردیف بودجه مشخص و با صرفه جویی اقتصادی با بهره گیری از ماشین آلات و ظرفیتهای موجود شهرداری تهران و امکانات منطقه ای انجام شده است.

او با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیباییهای بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد با تلاش های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط