1401/02/18-15:50

تلاش برای گشایش پل تقاطع باقری-فرجام در تابستان امسال

تلاش برای گشایش پل تقاطع باقری-فرجام در تابستان امسال

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام تابستان امسال آماده بهره برداری شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباس شعبانی ضمن اعلام پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام، از تلاش برای تکمیل این پروژه طی تابستان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: گشایش پل تقاطع باقری-فرجام یکی از مهمترین گره های ترافیکی پهنه شرقی پایتخت را برطرف خواهد ساخت.

وی با بیان آنکه تاکنون ۲۵۰ مترمکعب بتن ریزی در عرشه شرقی پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام صورت پذیرفته است، از ادامه این عملیات در عرشه غربی پل خبر داد و حجم بتن ریزی انجام شده در این بخش از پروژه را ۶۰ مترمکعب اعلام کرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی دیوار حائل ضلع جنوب غربی پروژه، متعاقب رفع معارض تاسیساتی لوله فشار قوی آب ادامه دارد و رفع معارض برق فشار قوی (۲۰ کیلو ولت) در خیابان فرجام غربی نیز شرایط لازم برای اجرای این عملیات در ضلع شمال غربی تقاطع را فراهم خواهد کرد.

گفتنی است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح باقری-فرجام با هدف ساماندهی ترافیک بزرگراه شهید باقری طراحی شده و از دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط شهرداری منطقه ۴ در حال اجرا است. این تقاطع شامل یک پل رفت و برگشت با طول ۴۷۶ متر بوده و پس از بهره برداری، شرق و غرب خیابان فرجام را از روی بزرگراه شهید باقری به یکدیگر متصل می سازد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط