1401/02/18-17:18
با حضور عضو شورای شهر تهران در مسجد محبین حضرت زهرا(س) انجام شد:

برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان منطقه ۱۴

برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان منطقه ۱۴

سید محمد آقامیری عضو شورای شهر به همراه شهردار منطقه ۱۴ با حضور در مسجد محبین حضرت زهرا(س) پاسخگوی شهروندان بود و مشکلات و درخواست های مردم دارالمومنین تهران را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این دیدار مردمی که با حضور جمعی از مسئولان شهری و با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان انجام شد، حجت الاسلام آقامیری نهضت دیدار های مردمی با محوریت مساجد را مثبت ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نهضت «دیدارهای مردمی مسجد محور» باید تداوم یابد، افزود: حضور و پای کار آمدن مدیران شهری و پیوستن به این دیدار های مردمی با محوریت مساجد مثمر ثمر و مورد رضایت مندی شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران این پایگاهای معنوی را بهترین گزینه برای حضور همه اقشار مردم از دل محلات و پیگیری مطالبات شان برشمرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ نیز با تاکید بر اهمیت ارتباط با مردم برای حل مشکلات در حوزه های مختلف شهری از دل مساجد به عنوان پایگاه های مردمی گفت: به منظور ارائه کیفی خدمات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، دیدار چهره به چهره با مردم دارالمومنین در مساجد همچنین بازدید های میدانی در محلات به منظور رصد مشکلات مورد توجه مدیریت شهری منطقه است.

سالاری پور با بیان اینکه مشارکت مردمی برای شناسایی و مرتفع شدن مشکلات و پیشبرد موضوعات شهری مورد توجه است ، افزود: چنانچه فعالیت ها و اقدامات شهری با نیازسنجی و مشارکت مردم انجام شود قطعا کاربردی تر و با رضایتمندی بیشتر عموم مردم همراه خواهد بود. از این رو این دیدار های مردمی در منطقه استمرار خواهد داشت.

گفتنی است، در این نهضت مردمی مسجد محور ، نهادها و ارگان های شهری چون نیروی انتظامی، آب و فاضلاب، پلیس راهنمایی و رانندگی، ادارات برق، گاز و آب و سایر نهادهای شهری خدماتی با برپایی میز خدمت در این مسجد پاسخگوی مطالبات و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان شده اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط