1401/02/20-17:18

برگزاری نشست هم اندیشی طراحی و ساماندهی پیاده راه خیابان شهرداری در شمال تهران

برگزاری نشست هم اندیشی طراحی و ساماندهی پیاده راه خیابان شهرداری در شمال تهران

نشست هم اندیشی طراحی، ساماندهی و ارتقاء کیفی پیاده راه خیابان شهرداری با حضور مدیرعامل و مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران، شهردار و مدیران شهری منطقه یک و مشاور طرح برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی شهردار این منطقه در این نشست که با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و مدیران این سازمان، معاونین فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری شهرداری منطقه یک و مشاور طرح احداث پیاده راه خیابان شهرداری در ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار داشت: در احداث این پیاده راه ضمن توجه به مطالعات انجام شده پیشین، موارد بسیاری را باید در نظر داشته و بر روی آن ها کار کارشناسی دقیق انجام دهیم ازجمله این که آیا خیابان حمید می تواند جایگزین شریان اصلی تردد شهروندان در خیابان شهرداری شود و موضوع حائز اهمیت دیگر تعیین تکلیف اختلاف سطح ها و تأمین آب برای آبیاری درختان در این پیاده راه است.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در این نشست آمادگی مجموعه خود را در لحاظ نمودن ملاحظات کارشناسی نهایی منطقه یک اعلام کرد.

در ادامه این نشست مشاور طرح نیز برنامه های خود را در ۴ فاز اجرایی و عملیاتی(کف سازی، جداره سازی، حذف زوائد و پیرایش شهری) مطرح کرد.

در پایان مقرر شد چند جلسه فشرده کارشناسی در راستای بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری در ارتباط با کیفیت و جزئیات اقدامات در این پیاده راه تشکیل شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط