1401/02/20-20:44
علی احمدی خبر داد:

مرمت و بازپیرایی پنج بوستان در منطقه ۱۳

مرمت و بازپیرایی پنج بوستان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به رشد و توسعه شهر، افزايش آلودگی های زيست محيطی و بصری و کمبود فضاهای باز شهری، لزوم توجه به بوستان ها و فضاهای سبز را بيش از گذشته دارای اهمیت دانست و از مرمت و بازپیرایی ۵ بوستان منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳؛ محمد هادی علی احمدی به لزوم توجه به بازسازی و تعمیر بوستانها و پارکهای محله ای تاکید کرد و افزود: پارکها و فضاهای سبز شهری از زمان احداث و در طول زمان، دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا با تداوم کارکردهای آن علاوه بر ارتقای منظر شهری، خدمات بهینه ای به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: مرمت و بازسازی بوستان سرخه حصار در راستای زیباسازی و رفع نواقص و مشکلات آن شامل بازسازی سرویس های بهداشتی، بازسازی و احداث بیش از ۲۰۰ آلاچیق، احداث آبنما و احداث شبکه آبرسانی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین به بازپیرایی فضای سبز فلکه دوم نیرو هوایی به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع اشاره و گفت: بازسازی شبکه آبرسانی، آبنما و سیستم روشنایی آن نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

علی احمدی رسیدگی به چهره بوستان ها و تغییر چهره شهری را عامل مهم ایجاد آرامش روانی شهروندان دانست و افزود: بازسازی وسایل بدنسازی، مخازن پسماند و نیمکت های بوستان خیام منطقه ۱۳ نیز اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز پروژه بازپیرایی بوستان بهیان در راستای افزایش سرانه فضای سبز نیز خبر داد و افزود: کاشت ۱۸۰ اصله درختچه و درخت موجب تغییر چهره و شادابی این بوستان شده است.

وی در پایان به بازپیرایی و ساماندهی بوستان ورزش با کاشت ۳۵۰ اصله درختچه و ۱۵۰ اصله درخت اشاره کرد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و همچنین حفاظت شهروندان از محیط زیست و فضای شهری شاهدی شهری زیبا، پاک و سبز باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط