1400/06/16-20:56

پایان محوطه سازی در پل تاریخی کن

پایان محوطه سازی در پل تاریخی کن

شهردار ناحیه دو منطقه ۵ با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در این ناحیه گفت: پس از پایان مرمت و بازسازی پل تاریخی کن، محوطه سازی برای آن در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، پوریا غلامی شهردار ناحیه دو به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در این ناحیه پرداخت و گفت: در سال گذشته اقداماتی چون احداث نهر در خیابان قدس در راستای جمع آوری آب های سطحی، احداث نهر سرپوشیده خیابان علی نقی تا سرآسیاب، خیابان کوهسار و خیابان لاله را شاهد بودیم که امسال نیز چند برنامه عمرانی دیگر پیاده شد.

وی به اهمیت محله کن اشاره کرد و افزود: با توجه به درخواست شهروندان این محله، محوطه سازی در مسجد ابوالفضل در محله بالون کن و اجرای سنگفرش در محوطه ورودی آستان امامزاده شعیب را شاهد بودیم.

شهردار ناحیه دو تاکید کرد: محوطه سازی در ضلع غربی پل تاریخی کن مشتمل بر کف سازی با سنگ قلوه و نصب پل فلزی روی نهر از دیگر اقدامات صورت گرفته برای محله کن بود.

غلامی ادامه داد: اجرای دیوار حائل سنگی در خیابان خلیج فارس، اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در خیابان های احمد کاشانی و شهید مرادی و احداث ادامه خیابان آیدین در شهرک اندیشه نیز در این ناحیه صورت گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط