1401/02/21-16:44
با حضور شهردار قلب پایتخت؛

تقدیر از زحمات مدافعان سفیدپوش سلامت بیمارستان امام خمینی(ره)

 تقدیر از زحمات مدافعان سفیدپوش سلامت بیمارستان امام خمینی(ره)

در سومین روز از هفته سلامت شهردار منطقه ۶ با حضور در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) از زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این بیمارستان و تلاش‌های مجاهدانه آن‌ها برای ارتقای نظام سلامت و درمان قدردانی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، این برنامه از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۰ اریبهشت ماه ۱۴۰۱ با پیاده روی اعضا کانون های سلامت ده گانه منطقه در طول مسیر بوستان لاله تا بیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت هفته سلامت آغاز شد و در ادامه، اعضای این کانون با حضور در محوطه این بیمارستان بهمراه مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶، سیدعلی دهقان رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران از زحمات مدافعان سفید پوش سلامت با اهدای ۱۰۰ شاخه گل تقدیر و تشکر کردند.

در حاشیه این برنامه مسعود رنجبریان در مصاحبه ای که با خبرنگاران داشت، ضمن ارائه گزارش کوتاه از برنامه های هفته سلامت عنوان کرد: کادر درمانی این بیمارستان که جز بزرگترین خانواده مدافعان سلامت در بیمارستان های استان تهران است، خوشبختانه در دوره همه گیری ویروس کرونا دچار حادثه ناخوشایند نشده اند و این نشان دهنده رعایت کامل دستورالعمل ها و اصول مبارزه با بیماری کرونا توسط این مدافعان محسوب می شود که قطعا همین امر باعث شد تا سلامت شهروندان و شهر حفظ و بیماران از خدمات بدون وقفه بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: بی شک شهدای مدافعین سلامت که تک تک ما به آنان مدیونیم نقش بسیار حیاتی در مبارزه با بیماری کرونا داشتند و با اهدا جان خود، زندگی دوباره به بیماران و شهروندان بخشیدند.

دهقان نیز هفته سلامت را بهانه و فرصت خوبی به منظور ترویج برنامه های سلامت محور در خانواده ها دانست و از شهردار منطقه بخاطر توجهات ویژه به این هفته قدردانی کرد.

صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات ویژه هفته سلامت در منطقه ۶ گفت: در جهت عملی کردن شعار «با شما حال دلمان خوب شد» همه تلاش خودرا خواهیم کرد و در کنار مقوله درمان جسم به موضوع روح و روان شهروندان نیز اهمیت می دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط