1401/02/21-17:42

آرامش و امنیت شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری منطقه ۴

آرامش و امنیت شهروندان اولویت اصلی مدیریت شهری منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ در اولین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی در سال جدید بر لزوم تداوم برنامه های این طرح تاکید و آرامش شهروندان را خواستار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "محمدرضا پوریافر" ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، تداوم برنامه های اجرایی این طرح برای رسیدن نتیجه مطلوب را خواستار شد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به آخرین وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه گفت: از اجرای شروع طرح تا کنون ۱۴۵۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ساماندهی شدند که ۶۰ نفر آنها از بانوان بودند.

او با بیان اینکه در سال جاری با همکاری دستگاه های مربوطه و با تلاش مضاعف طرح تحول اجتماعی در سطح منطقه ۴ ادامه خواهد داشت افزود: پاکسازی بوستان های جنگلی و ایمن سازی فضاهای شهری با همکاری نیروهای امنیتی و بسیج منطقه با توان بیشتر در دستورکار قرار دارد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به برنامه های پیش رو در این طرح گفت: استقرار کانکس نیروی انتظامی درخیابان هنگام، افزایش برج های نوری در فضاهای نا ایمن، شناسایی و پلمپ پلاک های قرمز، ساماندهی کودکان کار، ساماندهی متکدیان و توانمندسازی کودکان کار و زنان سرپرست خانوار از برنامه های شاخص سال جاری می باشد.

پوریافر از ایمن سازی حدود ۸۰ درصدی از فضاهای ناایمن شناسایی شده در سال گذشته نام برد و گفت: حدود ۸۰ درصد از فضاهایی که برای تردد شهروندان و خانواده ها ناایمن بودند با اقداماتی نظیر پیاده روسازی، نصب برج نوری و ایجاد فضای سبز ایمن در اختیار شهروندان قرار گرفت.

گفتنی است این جلسه با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، سرپرست دادسرای ناحیه۴، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران، معاون اجتماعی بسیج ناحیه کربلا، سرکلانتر منطقه، مدیران فرهنگسرای اشراق و سلامت، معاون اجتماعی سرکلانتری، نماینده بهزیستی، مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت، معاونین شهردار و شهرداران نواحی آسیب خیز و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط