1401/02/23-14:40
به همت شهرداری منطقه ۵ و با حضور شهردار تهران برگزار شد؛

همایش بزرگ زنان و مردان ورزشکار در بوستان جوانمردان

همایش بزرگ زنان و مردان ورزشکار در بوستان جوانمردان

همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته ملی سلامت در منطقه ۵ با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران در بوستان جوانمردان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، در این مراسم که به میزبانی شهرداری منطقه ۵ با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران، حسین اجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، روسای دانشگاه علوم پزشکی، مدیران ارشد وزارتخانه های ورزش و جوانان و بهداشت و درمان، احسان شریفی شهردار منطقه۵ ، محمدی شهردار منطقه ۲۲ و شهروندان ورزش دوست و پهلوان برگزار شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت زنان و مردان از کوچک و بزرگ در همایش پیاده روی شرکت کرده و در هفته سلامت به ترویج ورزش همگانی پیاده روی پرداختند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران مهمان ویژه این همایش بود.او در حاشیه همایش پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته سلامت در بوستان جوانمردان با حضور گسترده شهروندان برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحث سلامت در جامعه و توجه شهرداری به آن اظهار کرد: سلامت روحی، روانی و جسمی و در کنار آن سلامت فردی، اجتماعی و جمعی در جامعه برای ما بسیار اهمیت دارد؛ لذا ورزش در جامعه یک رکن اساسی است. در ابتدای این دوره مدیریت شهری، با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا، ایجاد یک حرکت فراگیر در مقابله با کرونا را در شهرداری پیگیری کردیم و در کنار وزارت بهداشت و پرسنل خدوم کادر پزشکی کار این مقابله را آغاز کردیم. امروز شرایط کشور با توجه به جهاد بزرگی که صورت گرفته نمونه و الگو است.

او افزود: ادامه این مسیر، شادابی و سلامت روح و جسم با ورزش استمرار پیدا می کند، در شهرداری تلاش می کنیم در بحث ورزش عمومی کار خود را در مجموعه های ورزشی متعلق به شهرداری انجام داده و موضوع ورزش را جدی بگیریم تا خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دهیم.

زاکانی ادامه داد: این مسیر ادامه دارد و با تقویت ورزش عمومی در شهر هم انسجام اجتماعی، این افق های روشن را داشته باشیم.

زاکانی با تمجید از شهردار منطقه ۵ به دلیل مرمت سازه چادری بوستان جوانمردان و آماده سازی آن برای استفاده شهروندان گفت: این اقدام منطقه ۵ به ترویج ورزش همگانی کمک می کند.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در این همایش ضمن خیر مقدم به شهروندان گفت: افتخار داریم که این قول را بدهیم که اکنون که سایه کرونا کم شده هر هفته در بوستان جوانمردان شاهد این قبیل برنامه ها باشیم. از سویی پس از ۴ سال رها شدگی و آسیب دیدن اموال بیت المال و به همت جهادی همکاران شهرداری منطقه ۵ صورت سازه چادری بوستان جوانمردان برای استفاده شهروندان و هنرمندان مرمت و تعمیر شد.

گفتنی است در حاشیه این همایش، شاهد اجرای حرکات ورزشی و نمایشی توسط عروسکها برای جلب کودکان به ورزش، حضور فعال کودکان و اجرای حرکات ورزشی، حضور قهرمانان ورزشی، اجرای برنامه توسط کودکان نینجا، اجرای برنامه‌های زورخانه‌ای و تقدیر از قهرمانان ورزشی، اجرای سرود و غرفه های همچون مبارزه با دخانیات و غرفه واکسن کرونا بودیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط