1401/02/26-12:38

بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۸ از پروژه های عمرانی

بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۸ از پروژه های عمرانی

محمد جواد خسروی با همراهی معاونین شهرسازی و فنی و عمران ضمن بازدید میدانی از برخی پروژه های عمرانی، از نزدیک در جریان وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با همراهی تنی چند از مدیران شهری منطقه، ضمن بازدید میدانی از پروژه های باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگرراه شهید بروجردی، بازار آهن شاد آباد و ورزشگاه شهید عبداله وند از نزدیک وضعیت و میزان پیشرفت این پروژه ها را بررسی کرد.

گفتنی است شهردار منطقه ۱۸ درخلال بازدید از پروژه عظیم بزرگراه بروجردی در خصوص اقدامات بعدی گفت: باید معارضات ملکی به سرعت برطرف و زمین آن در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا عملیات عمرانی در منطقه سرعت یابد. همچنین باید از تمام ظرفیت های موجود در منطقه بهره برد تا سرعت عملیات عمرانی بالاتر رود.

خسروی در ادامه این بازدید با بیان اینکه باید کارها طبق برنامه پیش رود اضافه کرد: در هر قسمت از پروژه که امکان اجرای عملیات عمرانی در آن وجود دارد باید برنامه ریزی های دقیق صورت گیرد و با برطرف کردن موانع سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهیم تا هرچه سریعتر امکان دسترسی و بهره مندی شهروندان از بزرگراه بروجردی در مسیر تردد جنوب غرب پایتخت فراهم شود.

شایان ذکر است شهردار منطقه ۱۸ در ادامه بازدید خود از باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)، بازار آهن شادآباد واقع در ناحیه ۴ و نیز ورزشگاه شهید عبدالله وند نیز بازدید بعمل آمد و در خصوص وضعیت پروژه ها و میزان پیشرفت آنها گفتگو و بررسی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط