1400/06/17-14:35
به منظور جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی انجام شد:

عملیات ویژه لایروبی و پاکسازی کانال های منطقه ۱۴ در آستانه فصل پائیز

عملیات ویژه لایروبی و پاکسازی کانال های منطقه ۱۴ در آستانه فصل پائیز

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از پاکسازی و لایروبی انهار و کانال های آبهای سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی های احتمالی معابر در آستانه فصل پاییز خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد حسن فصیح با بیان این خبر گفت: پاکسازی و لایروبی انهار و کانالهای آب های سطحی از فعالیت های مداوم شهرداری منطقه است که با توجه به نزدیک شدن به فصول بارشی سال، این عملیات به صورت جدی تر و با حساسیت ویژه اي انجام می شود.

فصیح افزود: مسیل ابوذر، بزرگراه امام علی(ع)_ تقاطع خیابان خاوران، محلاتی، کانال های حبیبی، شاهد و دیگر انهار شهری از جمله نقاطی هستند که عملیات لایروبی، رسوب برداری و پاکسازی در آنها  توسط عوامل خدمات شهری انجام گرفته تا در فصول پر بارش از مواجهه با مسئله آب ماندگی انهار و انباشتگی آب های سطحی جلوگیری شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ در ادامه پیشگیری از بحران در مواقع بارندگی را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد و مشارکت شهروندان در طرح های پاکسازی را نتیجه بخش دانست و افزود: رهاسازی زباله های شهری مهمترین علت آبگرفتگی انهار سرپوشیده و روباز است که مشارکت شهروندان در این خصوص با عدم تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار و مسیل های آب از بروز آب گرفتگی به ویژه در فصل بارندگی بسیار موثر است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط