1401/02/27-11:39

تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری کودک و نوجوان در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری کودک و نوجوان در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

شهردار منطقه۱۳ از تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری ویژه کودکان و نوجوانان به منظور گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل پاک در پارک آموزش ترافیک بوستان جنگلی سرخه‌حصار خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در خصوص تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری گفت: این اقدام به منظور ارتقای کیفیت مسیر دوچرخه سواری و استاندارد سازی آن انجام شد تا دوچرخه سواران با ایمنی این مسیر را طی کنند.

به گفته او جدول بندی، آسفالت، خط کشی ترافیکی، نصب تابلو های ترافیکی و ایجاد پیست دوچرخه مخصوص کودک به طول ۵۰۰ متر و در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری خانواده نیز با اقداماتی از قبیل جداره سازی، احداث دیوار مالون، آسفالت و جدولکاری، ترسیم خط کشی ترافیکی، نصب تابلوهای ترافیکی خانواده نیز اجرایی شد.

او از این منطقه به عنوان مناطق پیشرو در گسترش دوچرخه سواری به عنوان حمل و نقل پاک نام برد و افزود: پیاده راه و مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران نیز تکمیل و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه۱۳ ادامه داد: پنجشنبه های هر هفته، بوستان جنگلی سرخه‌حصار میزبان گروه های مردمی مختلف دوچرخه سوار است که پنجشنبه هفته گذشته کودکان و نوجوانان اوتیسم در این بوستان دوچرخه سواری کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط