1401/02/27-11:46
شهردار منطقه ۷ تاکید کرد؛

کاهش زمان صدور جواز ساختمان ها در اولویت اقدامات منطقه ۷

کاهش زمان صدور جواز ساختمان ها در اولویت اقدامات منطقه ۷

شهردار منطقه ۷ در جلسه ای که با حضور نمایندگان و روسای دفاتر خدمات الکترونیک و مدیران معاونت شهرسازی منطقه برگزار شد، گفت: براساس سیاست های شهرداری تهران و در راستای رفاه حال شهروندان باید زمان صدور جواز ساختمان ها را کاهش دهیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردارمنطقه گفت: نشستن دور یک میز و گفتگو باعث خواهد شد تا حل مشکلات شهروندان سرعت یابد، قطع به  یقین هر چه موضوعات اساسی در جلسات مورد بحث و بررسی قرار گیرد بنابراین می توانیم به یک وحدت رویه رسیده و مشکلات را بهتر و مطلوب تر برطرف کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: براساس سیاست های شهردار تهران و تاکیدات معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، باید زمان صدور جواز ساختمان کاهش یابد، بنابراین دفاتر و منطقه باید به صورت روزانه با هم در تماس باشند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: هر هفته بدون استثنا، شورای معماری تشکیل میشود و با رویکرد موضعی و موضوعی مشکلات را مطرح و به صورت پهنه ای مرتفع می شوند.

وی یادآور شد: امیدوارم با رویکرد جدید در حوزه شهرسازی نیاز مردم را در راستای تامین درخواست هایشان بارعایت ضوابط و مقررات پاسخگو باشیم.

آبادیان تصریح کرد: شهروندانی که در پارسل های بزرگ درخواست هایی را دارند می توانیم در شورای معماری برایشانجهت تامین سرانه ها انعطاف پذیری داشته باشیم و امتیازاتی در بخش سرانه خود ملک و یا حوزه پیرامونی ساختمان درنظر بگیریم.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه وقتی شهروندان به دفاتر مراجعه می کنند باید از رفاه نسبی برخوردار باشند ما آمادگی داریم تا در جهت بهبود فضای دفاتر خدماتی را ارائه کنیم.

در جریان این نشست نمایندگان و روسای دفاتر خدمات الکترونیک و مدیران معاونت شهرسازی منطقه در خصوص چگونگی کاهش زمان صدور جواز ساختمان به بحث و گفتگو پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط