1401/02/28-12:58
شهردار منطقه ۱۵ در نشست صمیمی با کارکنان روابط عمومی:

اطلاع رسانی موثر در روابط عمومی به همکاران اجرایی انگیزه خدمت مضاعف می بخشد

اطلاع رسانی موثر در روابط عمومی به همکاران اجرایی انگیزه خدمت مضاعف می بخشد

سیدمهدی صباغ در نشست صمیمی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با مدیر و کارکنان روابط عمومی و رابطین معاونت‌ها، نواحی و ادارات برگزار شد، از آنان تجلیل کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صباغ در این نشست ضمن تشکر از زحمات یکساله همکاران گفت: در جلسات تخصصی که به عنوان دورنمای برنامه های اجرایی در سال ۱۴۰۱ برای تمامی حوزه ها و ادارات برگزار شد، وظایف و تکالیف همه حوزه ها مشخص شد. امسال، سال پرکاری را در پیش رو داریم که پوشش این اقدامات برعهده روابط عمومی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: فعالیتهایی که از سوی حوزه های مختلف در موقعیتها و شرایط مختلف به اجرا در می آید، با تلاش همکاران روابط عمومی و ذوق هنری آنها اطلاع رسانی می شود و متقابلا این اقدام روابط عمومی باعث می شود که همکاران اجرایی انگیزه بیشتری برای تلاش و خدمت پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی، بافت شهری و موضوعات خاص منطقه ۱۵ گفت: این منطقه جزء مناطق سخت تهران است و با توجه به اینکه همکاران در حوزه های مختلف اجرایی با سختی های زیادی روبرو هستند، نیاز هست که همکاران روابط عمومی در حوزه ها و نواحی با دید خوب خبری این تلاشها را اطلاع رسانی کنند تا سختی کار بر همکاران اجرایی هموار شده و انگیزه دوچندانی برای کار و خدمت بیشتر به شهروندان داشته باشند.

شهردار منطقه در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روند تولید خبر از عملکرد تمامی حوزه ها و به ویژه حوزه هایی که پیش از این در بحث اطلاع رسانی چندان فعال نبودند ولی امروز شاهد اخبار خوبی از آنها هستیم، یادآور شد: گاهی ممکن است برخی حوزه ها به جهت کار زیاد، زمان کافی برای گزارش دهی نداشته باشند، رابطین باید در کوتاهترین زمان نسبت به اطلاع رسانی اقدامات به روابط عمومی تلاش کرده و در فضای مجازی نیز فعال باشند و اقدامات اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

شهردار منطقه با اشاره به حرکت خوبی که در زمینه اطلاع رسانی و پوشش خبری در منطقه شروع شده اظهار امیدواری کرد: با حمایت و پشتیبانی که در زمینه تهیه ملزومات مورد نیاز خواهیم داشت، روند رو به بهبود و به سمت حرفه ای شدن را شاهد باشیم.

شهردار منطقه در پایان  ضمن آرزوی سلامتی، موفقیت و دلخوشی برای تمامی دست اندرکاران در روابط عمومی در فرایند کاری و زندگی شخصی، اظهار امیدواری کرد: سال کاری خوب و پر از خاطرات کاری خوب داشته باشیم و رکوردهای کاری و خبری را جابجا کنیم.

این گزارش حاکیست، محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه نیز ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به حاضرین و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه حضوری بعد از دوسال کرونایی و همچنین تشکر از شهردار منطقه نسبت به روابط عمومی آرزو کرد با همکاری تمام دست اندرکاران گامهای بلندی برای تحول و رشد در این عرصه برداشته شود.

شایان ذکر است، سنجری گوینده پیشکسوت و با سابقه رادیو نیز در این نشست حضور داشت و در ارتباط با فعالیت رسانه ای خود با حاضرین صحبت کرد و در پایان شهردار منطقه با اهدای لوح از همکاران تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط