1401/03/01-16:48
نسخه جدید اپلیکیشن «تهرانِ من» منتشر شد؛

ایجاد سرویس‌های مترو، توسعه سرویس ۱۳۷ پلاس و ایجاد قابلیت نوین مسیریابی‌

ایجاد سرویس‌های مترو، توسعه سرویس ۱۳۷ پلاس و ایجاد قابلیت نوین مسیریابی‌

در نسخه جدید (12.4.0) اپلیکیشن «تهرانِ من» قابلیت‌های سرویس مترو شامل امکان مشاهده ایستگاه‌های مترو روی نقشه، تخمین هزینه سفر بر اساس مبدا و مقصد انتخابی و امکان مشاهده و دریافت نقشه خطوط مترو اضافه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، همچنین در نسخه جدید (12.4.0) اپلیکیشن «تهرانِ من» قابلیت مسیریابی به سرویس‌های میادین میوه و تره‌بار و مراکز معاینه فنی خودرو ایجاد شده است.

از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به توسعه و به‌روزرسانی بخش اطلاعات کاربری و توسعه سرویس ۱۳۷ پلاس به منظور ثبت و مشاهده سوابق پیام‌های خدمات و فوریت‌های شهری، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر، اشاره کرد.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس my.tehran.ir و همچنین مارکت‌های موبایلی اندروید، نسخه جدید «تهرانِ من» را دریافت کرده و از قابلیت‌های مختلفی مانند رزرو طرح ترافیک، رزرو نوبت‌دهی معاینه فنی خودرو، خرید بلیت تک‌سفره مترو، مشاهده موجودی و خرید شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس، استعلام کرایه خطوط تاکسی، مشاهده و پرداخت قبوض خدماتی، مشاهده نرخ‌نامه میادین میوه و تره‌بار، جستجوی متوفی در بهشت زهرا و... بهره‌مند شوند.

گفتنی است خدمات جدید اپلیکیشن «تهرانِ من» نیز درحال توسعه بوده و در نسخه‌های بعدی در اختیار شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط