1401/03/01-18:49

اُفت زیرساخت‌های مجموعه شهرآفتاب به دلیل رها شدن

اُفت زیرساخت‌های مجموعه شهرآفتاب به دلیل رها شدن

علی‌اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، این مجموعه را داری زیرساخت‌های لازم دانست و استقبال از نمایشگاه خودرو را دلیل حرفش عنوان کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ علی‌اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در مورد زیرساخت‌های مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: این تعداد غرفه و مراجعه‌کننده نشان می‌دهد که نمایشگاه زیرساخت‌های لازم را داد و حرف و حدیث‌ها در مورد نداشتن زیرساخت را در خوش‌بینانه‌ترین حالت نشانه عدم شناخت از مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر نسبت به ظرفیت‌های مجموعه اشراف دارد براسا همین اشراف طی مصوبات خود دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده است که حتی‌المقدور نمایشگاه‌ها را به شهر آفتاب منتقل کنند.

قائمی درباره وضعیت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب یادآور شد: این مجموعه فضای خوب و بزرگ و امکانات کافی دارد البته در کاستی‌هایش تردیدی نیست. این کاستی‌ها در طول زمان و با استقاده مستمر از مجموعه اصلاح می‌شود و بهبود پیدا خواهد کرد.

او برگزاری نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب را امکان‌پذیر خواند و افزود: ممکن است ما یک استاندارد ۱۰۰درصدی را مدنظر داشته باشیم و بگوییم نمایشگاه برگزار نشود، اما اگر به ۹۰ الی ۹۵ درصد امکانات که این‌جا هست راضی شویم درصد باقی‌مانده هم تکمیل خواهد شد.

این نماینده شورای شهر در خصوص نظر شورای پیشین درباره مجموعه نمایشگاهی اظهار داشت: من در دوره قبل از دوره پیش در شورا بودم و در زمان افتتاح نمایشگاه با توجه به مسئولیتی که داشتم به توسعه زیرساخت‌های مجموعه کمک کردم و نظر شورای پیشین درباره زیرساخت نداشتن مجموعه را قبول ندارم و رها شدن مجموعه در چهار سال گذشته را نمی‌پسندم.

این مقام مسئول درباره حضور مراجعان در نمایشگاه خودرو اظهار کرد: در دوره‌ای که نمایشگاه کتاب در این مجموعه برگزار شد در شلوغ‌ترین بازه زمانی نزدیک به ۵۰۰ هزار بازدیدکننده داشتیم ولی الان حرف از ۴۰ الی ۵۰ هزار شرکت کننده زده می‌شود این درحالی است که طی سال‌هایی که از افتتاح مجموعه گذشته است، باید آمادگی آن بیشتر شده باشد.

علی اصغر قائمی درباره پتانسیل‌های مجموعه شهرآفتاب گفت: به نظر می‌رسد این مجموعه می‌تواند ظرفیت کافی برای برگزاری نمایشگاه را داشته باشد. امکان اضافه کردن سالن و فضای روباز نمایشگاهی هم وجود دارد. این مجموعه از فضای کافی برای غرفه‌دارها، مراجعین، محل استراحت و پارکینگ برخوردار است.

قائمی در پایان افزود: با توجه به خالی بودن مجموعه زیرساخت‌های آن آسیب دیده است اما این آسیب‌دیدگی به شکلی نیست که با یک یا دو ماه کار کردن برطرف نشود. برگزاری نمایشگاه خودرو نشان می‌دهد مشکلاتی مثل مبادی ورودی، دسترسی و سرفاصله مترو قابل برطرف شدن هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط