1401/03/02-11:30
با حضور شهردار منطقه ۲۲ و نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس برگزار شد؛

هم افزایی مدیران برای حل مشکلات شهروندان

هم افزایی مدیران برای حل مشکلات شهروندان

در نشست هم اندیشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور مجلس وزارت نیرو، مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری، نمایندگان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مدیران ادارات خدمات رسان و معتمدین محلی و اعضای شورایاری در سالن ستاد بحران این منطقه با هدف هم افزایی مدیران برای حل مشکلات شهروندان برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در ابتدای این نشست وحیدرضا محمدی شهردار منطقه به اقدامات مدیریت شهری در چند ماه اخیر پرداخت و موضوع نبود سیستم فاضلاب شهری و کمبود سرانه آموزشی را مهم ترین چالش های این منطقه دانست.

وی ادامه داد: در شش ماهی که توفیق خدمتگزاری به مردم این منطقه را برعهده داشتیم تلاش کردیم اقدامات قابل توجهی را برای رفع دو چالش مهم این منطقه انجام دهیم و در حال حاضر پکیج تصفیه خانه در شمال بزرگراه شهید خرازی در حال فعالیت عمرانی است که زمین این محیط به شکل رایگان در اسفندماه گذشته در اختیار شرکت فاضلاب قرار داده شده است و همچنین تا چند ماه آینده زمین دیگری برای احداث تصفیه خانه در محدوده خرگوش دره اهدا خواهد شد.

محمدی ادامه داد: تلاش کردیم ۸ قطعه زمین برای احداث مدرسه به آموزش و پرورش اهدا کنیم که بخشی از این مدارس پبشرفت مناسبی داشته است و همچنین ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع زمین به تازگی در شهرک صدرا در اختیار آموزش پرورش برای احداث زمین قرار داده شده است.

در ادامه این نشست زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طی دو سال اخیر بازدیدهای میدانی و دیدارهای مردمی با شهروندان تهران داشته ایم، اما نشست برای حل مشکلات با حضور مدیران شهری و سایر دستگاه های اجرایی را برای نخستین بار در منطقه ۲۲ برگزار کرده ایم.

وی افزود: پیش از این نیز کارشناسان جلسات مختلفی برای پایش مشکلات منطقه ۲۲ برگزار کرده اند.

در ادامه محمد رضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار منطقه ۲۲ برای رفع چالش فاضلاب در این محدوده از تهران گفت: در بیشتر مناطق شهر تهران بیش از ۹۰ درصد شبکه فاضلاب صورت گرفته است؛ اما در منطقه ۲۲ این آمار بسیار پایین است؛ لذا با همکاری و همیاری مدیریت شهری این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.

در ادامه این نشست زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران شهری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در محله کوهک ناحیه دو منطقه ۲۲ حضور پیدا کردند و پای صحبت ها و درخواست های مردم نشستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط