1401/03/02-11:40
شهردار منطقه ۵ خبر داد:

مجموعه ورزشی کن با فناوری های دانش بنیان تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد

مجموعه ورزشی کن با فناوری های دانش بنیان تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ از افتتاح مجموعه ورزشی شهدای کن که با فناوری های دانش بنیان تجهیز شده تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه کن همواره از جایگاه ویژه ای در سطح منطقه برخوردار بوده و حتی باید دیدی فرامنطقه ای به آن داشت تاکید کرد: یکی از ملزومات مهم در محله کن افزایش سرانه ورزشی آن بود تا جوانان این محله نیز از امکانات ورزشی مناسب برخوردار باشند.

او افزود: پروژه مجموعه ورزشی کن واقع در خیابان الغدیر محله کن در زمینی با مساحت بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع شامل سالن سرپوشیده بازی های توپی به مساحت ۷۲۰ مترمربع، ساختمان اداری آموزشی ۲۰۰ مترمربع و زمین چمن مصنوعی روباز به مساحت ۸۰۰ مترمربع است.

شریفی ادامه داد: ساخت مجموعه مذکور در سال ۹۶ آغاز و در طی سالیان گذشته در چند نوبت متوقف می شود که در دوره جدید مدیریت شهری و اراده جدی بر تکمیل و بهره برداری از مجموعه مذکور در راستای افزایش سرانه ورزشی محله کن حاکم شد تا درخرداد ماه سال جاری پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۵ اذعان داشت: نکته قابل اهمیت اینکه در این پروژه به کرات از اقدامات مهندسی مبتنی بر نوآوری و روش های دانش بنیان بهره گرفته شده است که از این موارد می توان به تهیه و اجرای کفپوش سالن ورزشی به روش اجرای کفپوش تزریقی پلی یورتان مطابق با آخرین استاندارد های جهانی و احداث سیستم تهویه و سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط