1401/03/03-16:24
محمد جواد خسروی:

بسیج و آموزش و پرورش همیاران مدیریت شهری در توسعه زیرساختی شهر هستند

بسیج و آموزش و پرورش همیاران مدیریت شهری در توسعه زیرساختی شهر هستند

محمد جواد خسروی شهردار منطقه هجده صبح امروز از اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم ابن عقیل(ع) بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ شهردار منطقه در این بازدید گفت: برای رفع مشکلات شهری و بیشتر شدن همکاری در جهت توسعه خدمات و بوجود آمدن بستر های مختلف همکاری در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و... با تمام امکانات مدیریت شهری در میدان عمل حضور داریم و برای همکاری با تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی اعلام آمادگی می کنیم.

خسروی در ادامه بازدید خود از ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) بازید کرد و بیان کرد: با همکاری و کنار یکدیگر بودن باید بتوانیم موانع توسعه را احصا کنیم تا قدمی برای شهر و آبادانی داشته باشیم، بسیج همواره ثابت کرده که در حوزه آبادنی شهری و برقراری نظم و امنیت در منطقه همواره پای کار بوده و دوشادوش مدیریت شهری در میدان حضور داشته است.

شایان ذکر است سرهنگ دوم پاسدار علی اصغر صفری فرمانده بسیج ناحیه مسلم بن عقیل(ع) و منصور هدايتي فرد رئيس آموزش و پرورش منطقه ۱۸ ضمن تشکر و قدردانی از حضور شهردار منطقه ۱۸ نظرات و مشکلات خود را در این دیدار اعلام کردند و پیرامون راه های تداوم همکاری پیشنهادهایی را مطرح کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط