1401/03/03-16:41
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ خبر داد:

بررسی مسائل فرهنگی منطقه ۵ با حضور عضو شورای شهر تهران

بررسی مسائل فرهنگی منطقه ۵ با حضور عضو شورای شهر تهران

روح الله حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ گفت: سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه ۵ به بررسی مسائل فرهنگی، هنری و دینی این منطقه خواهد پرداخت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، روح الله حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ با بیان اینکه در این منطقه با توجه به تنوع زیستی شاهد فرهنگ های متفاوتی هستیم که اهمیت کار در این زمینه را مهم تر خواهد کرد اذعان داشت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی یکی از مواردی است که در شهرداری منطقه ۵ اهمیت ویژه ای برای آن قائل هستیم و در زمینه های مختلف برای پیشبرد امور به نحو احسن برنامه ریزی می کنیم.

او از برگزاری نشست های تخصصی برای بررسی مسائل فرهنگی و حل مشکلات پیش رو در این زمینه خبر داد و تاکید کرد: علیرضا نادعلی سخنگو و عضو شورای شهر تهران چهارشنبه مهمان شهروندان منطقه ۵ است. او ضمن دیدار با نخبگان، شهروندان و روحانیون با یکی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار و تکریم خواهد کرد و از تعدادی از پروژه های فرهنگی و اجتماعی سطح منطقه بازدید می کند.

حدادی اذعان داشت: سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید خود از پروژه های منطقه ۵، در پایان روز و در آخرین بخش حضور خود در منطقه نشست چهارشنبه های فرهنگی با حضور فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه شرکت خواهد کرد.

او ادامه داد: در این نشست که حضور در آن برای عموم آزاد است نادعلی همراه با نخبگان و فعالان فرهنگی به بررسی مسائل فرهنگی،هنری و دینی منطقه ۵ می پردازند و فرصت خوبی است تا شهروندان منطقه ۵ نیز با حضور در این نشست در مورد ابعاد مختلف فرهنگی منطقه اظهارنظر کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ در پایان با دعوت از شهروندان برای حضور در این نشست گفت: این نشست چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب در مسجد امام سجاد(ع) در میدان صادقیه نبش خیابان شهید اسکندرزاده برگزار می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط