1401/03/03-16:45
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۱۶:

افزایش رضایتمندی شهروندان در اولویت است

افزایش رضایتمندی شهروندان در اولویت است

جعفر شربیانی عضو و نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه ۱۶، اظهار داشت: پاسخگویی شایسته و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان رضایت آنها را فراهم می کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی در این جلسه با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری می‌شود، او دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

شربیانی، با بیان اینکه مشکلات مردم عموماً مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود و مدیریت شهری تلاش دارد با یک برنامه مدون، بهبود خدمت رسانی و تامین رضایت شهروندان در این منطقه را فراهم کند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه‌های در دست اقدام منطقه از زحمات و عملکرد مدیریت شهری منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمت رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط