1400/06/18-14:50

ملاقات حبیب کاشانی با شهروندان منطقه ۱۶

ملاقات حبیب کاشانی با شهروندان منطقه ۱۶

اولین دیدار مردمی حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۶؛ چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه پیمان پورنصر شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری با حضور در جوار مقبره شهدای گمنام بوستان بهمن و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۶ حضور یافت.

در ادامه هریک از معاونین و مدیران به ارائه گزارشی جامع و کامل از پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری پرداختند.

حبیب کاشانی در دیدار با شهروندان منطقه۱۶؛ با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

ایشان در ادامه با اشاره به این‌که زیباسازی باعث ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی می‌شود، ادامه داد: منطقه۱۶ با توجه به بافت فرسوده‌، نیاز به فضاسازی مناسبی دارد تا بتواند احساس خوبی در ذهن شهروندان ایجاد کند. هم‌چنین بر لزوم جذب درآمد تاکید کرد و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت‌های منطقه با همکاری نخبگان در این خصوص استفاده شود.

پیمان پورنصر شهردار منطقه، نیز در این جلسه با بیان اینکه این منطقه جزء اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق به شمار می‌رود، افزود: داشتن شهروندان همراه و بافرهنگ باعث شده است خدمت رسانی شورا و شهرداری به این منطقه تسهیل شود.

در پایان این عضو شورای شهر از زحمات و عملکرد منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته نظیر پروژه‌های شهرسازی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و... قدردانی کرد.

نظرات

captcha
  • ایثارگر 14 ساله جنگ 13 مهر

    سلام اولا تشکر بابت اصلاح ساخت ساز و تشویق و ترویج ساخت بافت فرسوده من در منطقه ده تهران نزدیک بریانک بعد سه سال دوازده شهریور مراجعه و لطف خدا موافقت دادن که چون کل کوچه شش متری ساخته شده چهار طبقه و تک شما ماندی متری چهار میلیون فقط برای طبقه چهار نقدی بدهید اجازه میدهم فرمایش معاونت شهرسازی منطقه ده حال خلاف گروه سه محور تشویق بافت چرا باید 320 میلیون نقدی بدهم شما بگویید چرا ؟؟؟ و آیا ایشون توجیه نیست یا خلاف جهت مصوب میرود شخصا شکایت خودم به وزارت کشور سازمان بازرسی و سازمانی که پاسخ من ایثار گر بدهند ممنون شماره پرونده من ۱00004117 کل کوچه بن بست شش متری چهار طبقه ساخته شده لطفاً بازرس بفرستید و پاسخ معاونت شهرسازی منطقه ده بدهید

اخبار مرتبط