1400/06/20-14:46
با حضور در منطقه ۲۰ انجام شد؛

دیدار مردمی عضو شورای شهر با اهالی شهرک گلستان

دیدار مردمی عضو شورای شهر با اهالی شهرک گلستان

حجت الاسلام آقامیری عضو شورای شهر تهران، ری و شمیرانات با حضور در منطقه ۲۰ و دیدار صمیمانه با اهالی شهرک گلستان مشکلات ساکنین این مجموعه را بررسی و رسیدگی کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در پی سلسله بازدیدهای اعضای شورای شهر از محلات، حجت الاسلام آقامیری عضو شورای شهر تهران، ری و شمیرانات به همراه فرهاد افشار شهردار منطقه، معاون اجتماعی فرهنگی و شهردار ناحیه ۶ با حضور در مسجد حضرت عبدالعظیم (ع) و در جمع تعدادی از ساکنین شهرک گلستان، ضمن گفتگوی صمیمانه با اهالی، مشکلات و نیازمندیهای این مجتمع و اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری  این منطقه را بررسی کردند.

حجت الاسلام آقامیری در این دیدار صمیمانه گفت: ما همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم و برای این دوره ۴ سال کاری دیدارهای مردمی در مساجد انجام خواهد شد و به مشکلات و درخواستهای شهروندان رسیدگی می شود.

در این دیدار فرهاد افشار شهردار منطقه گفت: با سیاست گذاری انجام شده از سوی حجت الاسلام آقامیری و برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد با هدف رسیدگی به مشکلات آنان، در پایان دوره جاری شورای اسلامی شهر علاوه بر رفع مشکلات شهروندان به ویژه در نقاط کم برخوردار به عنوان عملکرد برتر در کارنامه ایشان ثبت خواهد شد.

افشار با بیان اینکه به منظور رسیدگی و رفع مشکلات علاوه بر تشکیل جلسات اختصاصی اینجانب با اهالی این شهرک، جلسات متعددی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، عضو شورای شهر، فرمانده سابق شهرری تشکیل شد اظهار داشت: با توجه به جمعیت زیاد ساکن در این مجموعه رسیدگی به مشکلات آنها نیازمند توجه ویژه است و با اعتبارات جاری شهرداری این منطقه نمی توان مشکلات آنها را برطرف کرد و نیازمند اعتبارات ویژه است.

او افزود: در سنوات گذشته در بازیدهای مشترک و با همراهی فرمانده سپاه شهرری بخشی از فضای این مجتمع برای کارآفرینی اهالی فعال شده است.

شهردار منطقه به احداث ۲ بوستان در این محله اشاره کرد و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و ایجاد فضای سبز برای بهره مندی آنان احداث بوستان در زمین مجاور ایستگاه تاکسی در مجاورت مجموعه تاریخی قلعه گبری و همچنین احداث بوستان رضوان در مجاورت بازار میوه تره بار انجام شد.

افشار ساماندهی بلوار در خیابان امام حسین (ع) به منظور ساماندهی ترافیکی و احداث زمین چمن مصنوعی در مجاورت سوله بحران را از دیگر اقدامات انجام شده برای رفاه حال اهالی این مجتمع عنوان کرد و گفت: در ورودی این شهرک میدان میوه و تره بار احداث شده است اما راه اندازی آن نیازمند جذب سرمایه گذار است.

در ادامه این دیدار، به پاس تلاش ها و خدمات شهردار منطقه ۲۰ و پاسخگویی به مشکلات اهالی از سوی امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم(ع) و اهالی مجتمع گلستان با اهدای لوح از فرهاد افشار تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط