1400/06/21-11:03
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد:

اقدامات منطقه ۴ تهران در پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در پاییز

اقدامات منطقه ۴ تهران در پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی در پاییز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اجرای اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش آبگرفتگی های احتمالی در بارش های فصلی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "مجید رجبی" با اعلام این خبر گفت: در آستانه فصل پاییز و به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی آبگرفتگی های فصلی، نظافت و بازبینی انهار و مسیل های منطقه در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به شناسایی نقاطی که احتمال آبگرفتگی آنها زیاد است، گفت: زباله های ریخته شده در انهار یکی از عوامل اصلی آب گرفتگی است که در این عملیات جوی ها، مسیل ها و نهرها پاکسازی شد.

رجبی با اشاره به حفظ بهداشت و نظافت شهری به عنوان راه اصلی جلوگیری از آبگرفتگی های معابر گفت: زباله های ریخته شده در انهار یکی از عوامل اصلی آبگرفتگی است که متاسفانه در روزهای کرونایی زباله هایی همچون ماسک نیز بدان افزوده شده و بر همین راستا به صورت روزانه از مسیل ها و کانال ها بازدید به عمل آمده و نظافت انهار و مسیل ها صورت می گیرد.

معاون شهردار منطقه ۴ با توجه به موفقیت های شهرداری منطقه ۴ درخصوص لایروبی و پاکسازی مسیل ها و آبهای سطحی افزود: منطقه ۴ دارای حدود ۵۰ کیلومتر کانال و مسیل روباز، روبسته و مدفون است که به صورت منظم مسیل ها و کانال ها طبق برنامه زمانبندی لایروبی می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط