1400/06/22-15:11

افتتاح پروژه‌های ساماندهی شهری در پایتخت تا دهه فجر

افتتاح پروژه‌های ساماندهی شهری در پایتخت تا دهه فجر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از افتتاح ۱۷ پروژه شهری در راستای ساماندهی صنایع و مشاغل تا ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سیدعلی مفاخریان در بیست و سومین نشست شورای معاونان با اعلام این خبر افزود: استقرار بازار موقت در خیابان اجتماعی شهرداری منطقه۹، ساماندهی دستفروشان میدان شهدای هفتم تیر در کنار راه اندازی راسته ون‌کافه ها از پروژه هایی است که در راستای ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در دست اقدام است.

وی درباره تغییر ظاهر کیوسک‌های گل و مطبوعات پایتخت گفت: در همکاری مشترک با سازمان زیباسازی اقداماتی برای تغییر ظاهر بدنه کیوسک ها انجام شده است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به راه اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت، افزود: هوشمندسازی مراکز خريد و فروش همگانی خودرو از جمله موارد ضروری است که تا بهمن ماه امسال حداقل برای مرکز خرید و فروش چیتگر انجام خواهد شد.

مفاخریان به پروژه‌های در حال اجرا برای مدیریت سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و افزود: کلینیک درمانی سگ‌های بدون صاحب آرادکوه نقاهتگاه‌های مناطق ۵ و ۱۳ در مراحل پایانی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه یادآور شد: ۱۷ پروژه با موضوع ساماندهی صنایع و مشاغل، کیوسک، مراکز خريد خودرو، دستفروشان و ون‌کافه‌ها در مراحل مختلف آماده سازی هستند و تا دهه فجر به اجرا خواهند درآمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط