1400/06/22-18:48

اجرای طرح "چهار فصل ورزشی" در منطقه ۱۳

اجرای طرح "چهار فصل ورزشی" در منطقه ۱۳

با تدارک طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف ورزشی، فضاهای ورزشی برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت بدنی بانوان ایجاد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان را ضروری دانست و افزود: جمعیت بانوان درشهر تهران، گذشته از سلامتی، نشاط و شادابی برای انجام هر چه بهتر زندگی فردی و اجتماعی به فرهنگ سازی برای توسعه فضاهای ورزشی، زیر ساخت ها و امکانات در این عرصه نیاز دارد که در این راستا، با تدارک و پیش بینی طرح و برنامه های ورزشی فضای مناسب جهت حضور و فعالیت ورزشی بانوان ایجاد شده است.

او در خصوص اجرای طرح چهار فصل ورزشی اظهار داشت: این طرح در قالب آموزش رایگان به شهروندان در رشته های والیبال، تنیس روی میز، ایروبیک، دارت، شطرنج و... در بوستان های منطقه آغاز شده و هر کدام به مدت ۱۲ جلسه زیر نظر مربی تخصص برگزار می شود.

شهردار منطقه ادامه داد: هفته‌های ورزشی نیز با برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ایروبیک، آمادگی جسمانی، دارت و فریزبی در بوستان‌های منطقه برپاست.

شکری به برگزاری مسابقات محلات جام بانوی شهر اشاره و بیان کرد: امسال ده‌ها نفر از بانوان ساکن منطقه با حضور در فعالیت‌های ورزشی پیش بینی شده از سوی اداره ورزش منطقه، با یکدیگر رقابت کرده و روزهای ورزشی را سپری کردند.

او یادآور شد: اولین ایستگاه تخصصی مهارت های پایه ای کودکان نیز به زودی در بوستان خیام آغاز به کار می کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط