1400/06/23-12:36

منطقه ۱۴ مهیای اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰

منطقه ۱۴ مهیای اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۰

جلسه مشترک مدیران شهری منطقه ۱۴ با پلیس راهور و آموزش و پرورش با محوریت طرح استقبال از مهر سال ۱۴۰۰ برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این جلسه که با حضور شهردار منطقه، معاونین و مدیران ارشد حوزه حمل و نقل و ترافیک، نمایندگان پليس راهور فاتب، آموزش و پرورش منطقه و نیز رئیس منطقه ۳ يگان عمليات كنترل ترافيك بزرگراه و سرکلانتر شرق تهران به منظور هماهنگی های ترافیکی در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها برگزار شد، گزارشی از اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک و امور شهری همزمان با آغاز سال تحصیلی ارائه شد. 

در این نشست نمایندگان نیز از هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته برای کنترل ترافیک و ایجاد شرایط مطلوب برای جابجایی دانش آموزان و دانشگاهیان خبر دادند.

شهردار منطقه بر تقویت بیش از پیش تعاملات موجود بین حوزه های شهرداری و نهادها برای رفع مشکلات شهری و ترافیکی و  نظم و انضباط  شهری همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و حضور احتمالی دانش آموزان تاکید کرد.  

لزوم تشکیل جلسات هماهنگی با مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان حتی المقدور به صورت مجازی و اطلاع رسانی به ایشان در خصوص رعایت مقررات ترافیکی و پروتکل های بهداشتی از دیگر موارد عنوان شده در این نشست بود.

در خلال این جلسه همچنین رئوس طرح های ترافیکی استقبال از مهر تشریح شد و مواردی چون ایمنی معابر، مدیریت و شناسایی گره های ترافیکی، مدیریت عملکرد سرویس های حمل و نقل، ، پاکسازی و رفت و روب و شستشوی معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس، رفع سد معبر در اطراف مدارس، فضاسازی و زیبایی بصری و محیطی مطرح گردید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط