1400/05/15-18:05
نرجس سلیمانی:

به زاکانی رای دادم/ هیچ فشاری برای انتخاب شهردار نبود

به زاکانی رای دادم/ هیچ فشاری برای انتخاب شهردار نبود

نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، چهارشنبه شهردار تهران به صورت استمزاجی انتخاب شد. انتخاب شهردار حواشی به همراه داشت.

نرجس سلیمانی عضو شورای شهر تهران در این زمینه یادداشتی نوشت و برای خبرگزاری ارسال کرد.

 

«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ ءامَنُوا اجتَنِبُوا کَثِیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعضَ الظَّنِّ إِثمٌ»

فرق است از آب خضر که ظلمات جای اوست تا آب ما که منبعش الله اکبر است

 

امروز انشاءالله پگاه حقیقی است در لایروبی کاریز حقیقت در جهت آغاز هماهنگی و هم افزایی به سمت مظهر شفافیت و یافتن صراحت لهجه مزین به ادب در امور شهر، صد البته آشکار سازی و افشاندن نور حقیقت بر شمایل ناسره مستلزم صرف وقت و کوشش مداوم است. ممارست و تدقیق ابزار حفظ و شناخت مسیر است، هنوز دیرگاهی از ابراز تمایل جمعی از نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی که تمایل خود را برای به محک نهادن عرضه عمومی سیاست ورزی آشکار نموده اند نگذشته است. هرچند مجلس شورای اسلامی برای ورود به چنین عرصه ایی نیازمند تمرین و ظرفیت سازی بسیار است که امیدواریم در دستیابی به مجموعه آن ظرایف بیرونی و لطایف درونی در سایه حرکت مستمر و دقیق در جهت محور رشد و اعتلا نظام منطبق بر اهداف از پیش نشانه گذاری شده موید باشند.

 

به‌هر تقدیر فرصتها چونان ابر در آسمان در گذرند و شورای اسلامی دوره ششم کلانشهر تهران بنا به دلایلی که در ادامه به اجمال و در آینده به طریق مشروح به محضر شهروندان گزارش خواهد گردید ظرفیت بی نظیری برای پیشگام و علمدار بودن در حوزه به نمایش گذاشتن و تجربه فرایند تصمیم سازی، مدیریت هم افزا و اجماع آفرینی دارد. اصلی ترین جایگاه مطالبه کننده شفافیت در بن تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران ضمن توصیه به حفظ آداب و پرهیز از افراط و تفریط رهبری فرزانه حاضر و ناظر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در اشارات خویش به موضوع شفافیت در جلسه درس خارج فقه در سال ١٣٩٧ به عنوان نمونه توجه دادن به ریشه های اسلامی موضوع است و به صراحت و با تاکید اسلام ناب را مستندا مبدع و مروج شفافیت معرفی و تبیین فرموده اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط