1401/03/07-17:00

نوسازی امکانات تفریحی بیش از ۸۰ بوستان منطقه 14

نوسازی امکانات تفریحی بیش از ۸۰ بوستان منطقه 14

وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان در بوستان های منطقه ۱۴ تجهیز، نوسازی و به روزرسانی می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمدامین سالاری‌پور با بیان اینکه وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان در بوستان‌های منطقه ۱۴ تجهیز، نوسازی و به‌روزرسانی می‌شود، گفت: با هدف ایجاد فضای پرنشاط برای بازی و تفریح کودکان، نسبت به تجهیز، نوسازی و به‌روزرسانی وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی مورد استفاده کودکان به طور مستمر اقدام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به رصد بیش از ۸۰ بوستان منطقه توسط اداره فضای سبز به منظور تعمیر، تعویض و بهبود این امکانات و فضاها، افزود: برای این منظور و با توجه به استقبال خوب کودکان محدوده ناحیه ۲ و احساس نیاز به ارتقای وسایل بازی بر اساس جمعیت محدوده نسبت به ارتقای دستگاه بازی کودکان در بوستان‌های ناحیه از جمله گلنما اقدام شد.

به گفته وی با جایگزینی دستگاه پلی اتیلن جدید، شرایط مطلوب‌تری برای افزایش شرایط تفریح کودکان و گذراندن اوقات فراغت آنها در این بوستان فراهم شده است.

سالاری‌پور ادامه داد: رسیدگی به وضعیت کف پوش بوستان‌ها از لحاظ ایمنی، تردد و ضربه‌گیری برای کودکان و شهروندان از اولویت اقدامات خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که به گفته شهردار منطقه در دستورکار است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه رعایت ایمنی و ارائه سطح بالای کیفیت و خدمات در خصوص فضای سبز اجتناب ناپذیر و از اهداف کلیدی شهرداری در ارتباط با تکریم شهروندان و خانواده‌هاست، خاطرنشان کرد: استاندارد سازی و ایمن سازی فضا و وسایل بازی کودکان و استفاده از کف پوش‌های مناسب در محیط‌های بازی از جمله اقداماتی است که برای زیباسازی و ایمن سازی فضاهای مختص کودکان پیش بینی شده و انجام می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط