1401/03/08-11:47
چمران:

اجازه ندهیم ساخت های غیر اصولی بلای جان و مال مردم شود

اجازه ندهیم ساخت های غیر اصولی بلای جان و مال مردم شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حوادث پلاسکو و متروپل تاکید کرد: بایستی از این حوادث درس عبرت بگیریم و مسئولان نباید اجازه دهند که درخواست های طبقات اضافی بلای جان و مال مردم شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ شصت و ششمین جلسه شورا به ریاست مهدی چمران برگزار شد.

وی در سخنان پیش از آغاز جلسه با یادآوری رویدادهای ایام هفته به روز جهانی صلح اشاره داشت و افزود: همانطور که همه میدانیم این نام گذاری ها صوری است چراکه نه سازمان ملل تاکنون توانسته موجبات صلحی را فراهم کند و نه در این محل تصمیمات عادلانه گرفته می شود.

مهدی چمران در ادامه به حادثه متروپل آبادان اشاره کرد و ضمن تسلیت مجدد به شهروندان آبادانی و هموطنان کشورمان تاکید کرد: تلخی خرابی ها و داغی که بر دلها نشسته دیگر اجازه نخواهند داد که تخلفات بر ساخت و سازها ادامه یابد.

وی تاکید کرد: بایستی از این حوادث درس عبرت بگیریم و مسئولان نباید اجازه دهند که درخواست های طبقات اضافی بلای جان و مال مردم شود.

گفتنی است اعضای شورای شهر تهران در این جلسه میزبان دکتر فریبا قربانی قائم مقام واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اهدا عضو خواهند بود.

در این جلسه طرح "اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و آبرسازی تاسیسات آبی شهر تهران" مورد بررسی قرار می گیرد.

از سوی دیگر در ادامه بررسی لايحه شهردار تهران در خصوص «معرفی هفت نفر از كاركنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب» و نیز انتخاب یک نفر به عنوان نماینده تشکل های غیر دولتی فعال در زمینه مسائل سالمندی با محوریت شهر دوستدار سالمند در دستور کار جلسه آتی شورا قرار دارد.

همچنین انتخاب دو نفر نماینده ناظر شورا جهت عضویت در کمیته نظارت سفرهای خارجی و نیز تعیین تکلیف تعدادی پرونده پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن در دستورکار اعضا قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط