1401/03/08-17:54

باید خدمات رسانی به شهروندان را مطلوب تر کنیم

باید خدمات رسانی به شهروندان را مطلوب تر کنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ گفت: باید خدمات رسانی به شهروندان را مطلوب تر کنیم و برای محقق شدن این امر باید همت مان را دوچندان کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علیرضا علی بخشی در دومین جلسه شورای اداری معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار داشت: یکی از دغدغه های شهروندان که در دیدارهای مردمی با مدیران شهری در میان می گذارند موضوع رسیدگی بیشتر به سگ های بلاصاحب و حیوانات موذی است که انصافا در چند ماه اخیر اقدامات ارزشمندی در این حوزه صورت گرفته است و جا دارد با تغییر مدیریت در اداره ساماندهی این موضوع با جدیت دنبال شود.

وی ساماندهی اصناف مزاحم در خیابان هوانیروز را از دیگر دغدغه های شهروندان دانست، افزود: در چند ماه اخیر مجوز ایجاد اصناف مزاحم داده نشده است و برای کسب رضایت شهروندان برنامه هایی را برای این محور باید فراهم کرد.

خدابخشی عنوان کرد: اداره خدمات شهری فعالیت های گسترده ای دارد که مدیریت و هماهنگی بین ادارات و شهرداری های نواحی را می طلبد که با سابقه و تجربه علی رباطی این موضوع محقق خواهد شد و همان طور که مشاهده کردیم در برگزاری پویش سلام فرمانده شاهد این مدیریت و هماهنگی بودیم.

این مدیر شهری به موضوع تابلوهای غیر مجاز نیز اشاره کرد، گفت: در مرحله نخست برای کسبه متخلف در نصب تابلوهای شان اخطار صادر کنید و بعد از اعلام یک مهلت معین با هدف زیبایی شهری اقدام به جمع آوری تابلوهای غیر مجاز شود.

او به موضوع احداث زیر مخزنی ها نیز اشاره کرد، گفت: موضوع احداث زیرمخزنی ها باید با جدیت از سوی اداره خدمات شهری و شهرداری نواحی دنبال شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط