1401/03/09-13:01

آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۶ برای برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۶ برای برگزاری سی و سومین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۶، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به جلسات متعددی که با این موضوع برگزار شد، گزارش کاملی از برنامه‌ها و اقدامات پیش بینی شده شهرداری منطقه برای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و سومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ارائه و پس از آن تمامی مدیران درخصوص اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود به برنامه ریزی پرداختند.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این جلسات انجام هماهنگی‌های لازم در شهرداری منطقه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم می‌باشد، پیش بینی‌های لازم برای آماده سازی محوطه‌ی پهنه‌ی منطقه ۱۶ در این مراسم فراهم شده است و انتظار می‌رود که تمامی مجموعه مدیریت شهری منطقه در تمامی معاونت‌ها و نواحی شش گانه در این خصوص همکاری‌های لازم و وحدت رویه در انجام امور محوله را با یکدیگر داشته باشند.

امیرحمزه مقدسی رئیس خدمات شهری منطقه نیز در این باره اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم درخصوص استقرار یک دستگاه مکانیزه، یک دستگاه مخزن شوی، دو دستگاه تانکر، سه دستگاه واترجت، حضور ۴۰ نفر کارگر خدمات شهری، ۳۰ نفر کارگر فضای سبز، استقرار ۱۰ نفر کارگر در راستای نظافت به صورت مستمر و... انجام شده است.

شایان ذکر است؛ تمامی این اقدامات به صورت مستمر تا روز برگزاری مراسم در پهنه منطقه ۱۶ ادامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط