1401/03/09-22:17
رنجبریان در جلسه شورای مدیران منطقه گفت:

خدمت به شهروندان با پشت میز نشینی امکان پذیر نیست

خدمت به شهروندان با پشت میز نشینی امکان پذیر نیست

شهرداری ذاتاً یک نهاد اجرایی است لذا مدیران ارشد و شهرداران نواحی منطقه موظفند با بازدیدهای سرزده، فاصله گرفتن از میزهای اداری و حضور موثر در میدان های عملیاتی، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت کرده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در ابتدای این جلسه مینایی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص تدوین سند برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ از همکاری تمامی واحدها و معاونت ها تشکر کرد و گفت: یکی از مهمترین مباحث موجود در تدوین این برنامه، برقراری و استمرار ارتباط نظام مند واحدهای اجرایی، حذف موازی کاری، ارتقای اثر بخشی و هم راستا کردن برنامه ها با سیاست های کلان شهردار محترم تهران بود که این مهم با همکاری تمامی واحدها و معاونت های منطقه ۶ میسر گردید.

در ادامه این جلسه رنجبریان ضمن قدردانی از تلاش های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه های انسانی در تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ منطقه ۶ افزود: رویکرد تعامل و روابط گسترده بین بخشی و درون سازمانی در شهرداری منطقه ۶ برای حذف عدم هماهنگی ها و تطابق عملکردی ضروریست و لازم است مدیران و معاونین منطقه تعاملات کاری و احساس مسئولیت خود در قبال شهر و شهروندان را ارتقاء دهند و از اقدامات جزیره ای و مرزبندی دور بمانند و ايجاد مديريت هم افزايي ميان ستاد و صف جز اولویت کاری همه بخش های شهرداری منطقه ۶ باشد.

وی با بیان اینکه خدمت به شهروندان با پشت میز نشینی امکان پذیر نیست اظهار کرد: شهرداری ذاتاً یک نهاد اجرایی است لذا مدیران ارشد و شهرداران نواحی منطقه موظفند با بازدیدهای سرزده، فاصله گرفتن از میزهای اداری و حضور موثر در میدان های عملیاتی، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مردم نظارت کرده و پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند.

بر پایه این گزارش رنجبریان در این جلسه با اشاره به برخی از موضوعات که باید معاونین و شهرداران نواحی در مدیریت خود لحاظ نمایند از مدیران ارشد منطقه خواست بیشترین توان خود را برای خدمت به شهروندان و کسب رضایتمندی آنها بگذارند.

گفتنی است ارایه گزارش عملکرد و اشاره به برخی از مشکلات اجرایی توسط معاونین و شهرداران نواحی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جلسه شورای مدیران شهرداری منطقه ۶ روز یکشنبه ۸خرداد ماه باحضور مسعود رنجبریان شهردار، معاونین، روسای بازرسی و حراست، شهرداران نواحی و مدیران ستادی به منظور بررسی برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ و نحوه اجرای آن در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات به شهروندان برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط