1401/03/10-17:13
در جریان بازدید سه ساعته از منطقه ۵؛

تاکید فرماندار تهران بر اجرای آرای دانه درشت ماده صد

تاکید فرماندار تهران بر اجرای آرای دانه درشت ماده صد

فرماندار تهران در بازدید سه ساعته از منطقه ۵ ضمن تشکر از جدیت مدیریت شهری در احقاق حقوق شهروندان بر برخورد قاطع با متخلفین و اجرای آرای قضایی ماده صد تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، قاسم محمد طهرانی فرماندار تهران در حاشیه بازدید سه ساعته خود از منطقه ۵ گفت: بازدید بسیار خوبی بود که در جریان برخی اتفاقات در این منطقه قرار گرفتیم. بخشی در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز و آرایی که برای تخریب و قلع و قمع ابنیه غیرمجاز صادر شده را شاهد بودیم و یک بخشی هم درباره اراضی مراد آباد بود که مسائل خاص خودش را دارد.

او با تشکر از جدیت مدیریت شهری در احقاق حقوق شهروندان بر برخورد قاطع با متخلفین و اجرای آرای قضایی ماده صد تاکید کرد و افزود: کار دوستان ارزشمند است که از همه ظرفیت ها برای رفع اشکالات و حل و فصل مسالمت آمیز این پرونده ها استفاده می کنند و امیدواریم اجرای این آرا بدون کمترین آسیب و تنش به پایان برسد.

فرماندار تهران اذعان داشت: در زمینه اجرای این احکام همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری منطقه ۵ خواهیم داشت و امیدواریم از ظرفیت های قانونی استفاده شود تا در این زمینه به نتیجه منطقی برسد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز در جریان حضور فرماندار تهران در منطقه گفت: مدیریت شهری در منطقه ۵ با هیچ متخلفی تعارف ندارد و در این زمینه به برخورد جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز و اجرای آرای قضایی ماده صد خواهد پرداخت.

شریفی ادامه داد: فرماندار محترم تهران با حضور در منطقه ۵ ضمن بازدید از این منطقه، به بررسی نحوه اجرای آرای کمیسیون ماده صد در خصوص تخلفات دانه درشت و استفاده از ظرفیت شورای تامین شهر تهران پرداخت.

شهردار منطقه ۵ در پایان در مورد کل آرای ماده صد مهم دانه درشت منطقه گفت: ۱۹ پرونده مالی بالای یک میلیارد تومان و ۱۳۰ پرونده اداری، تجاری و مسکونی بالای ۱۰۰۰ متر به عنوان پرونده های دانه درشت، آرای ماده صد را دریافت کرده اند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط