1401/03/11-10:28
وحیدرضا محمدی:

منطقه ۲۲ قطب سلامت کشور می شود

منطقه ۲۲ قطب سلامت کشور می شود

شهردار منطقه ۲۲ از سرانه قابل توجه بهداشت و درمان در این منطقه از شهر تهران خبر داد، گفت: در کنار مجموعه های تفریحی و گردشگری در این محدوده از تهران که به قطب گردشگری تهران نام دارد سرانه بهداشت و درمان قابل توجهی در این محدوده وجود دارد و در حال احداث است که با راه اندازی سایر مجموعه های حوزه بهداشت این منطقه به قطب سلامت کشور نیز تبدیل خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با مدیران خانه های سلامت این محدوده اظهار داشت: آموزش بهترین راهکار در حوزه سلامت به شمار می رود که این امر خوشبختانه از سوی خانه های سلامت شهرداری تهران در محلات در حال انجام است و بسیاری از شهروندان از فعالیت های این مجموعه ها بهره مند می شوند.

وی افزود: در موضوع ویروس منحوس کرونا شاهد آن بودیم که آموزش برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس کمک بسزایی در جامعه انجام داد که این اتفاق به همت سلامت یاران صورت گرفته است.

محمدی ادامه داد: درست است که شهرداری مسئولیتی در حوزه بهداشت و درمان ندارد، اما از لحاظ اجتماعی مدیریت شهری در این مسائل ورود پیدا می کند و همان طور که شاهد آن بودیم در زمینه کرونا اقدامات ارزشمندی از سوی شهرداری تهران صورت گرفت.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: در کنار مجموعه های تفریحی و گردشگری در این محدوده از تهران که قطب گردشگری تهران نام دارد سرانه بهداشت و درمان قابل توجهی در این محدوده از تهران وجود دارد و در حال احداث است که با راه اندازی سایر مجموعه های حوزه بهداشت این منطقه به قطب سلامت کشور نیز تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت خانه های بهداشت محلات این منطقه بیمارستان هایی مانند ایرانیان، تریتا، درمانگاه شهرداری و سایر کلینیک های بهداشت و درمان در این منطقه فعالیت دارند که نسبت به جمعیت موجود منطقه سرانه قابل توجهی است و با راه اندازی بیمارستان شریعتی در انتهای غربی بزرگراه شهید خرازی و بیمارستان برکت در بلوار کوهک و چند بیمارستان دیگر شاهد بالا رفتن سرانه بهداشتی و درمانی در این منطقه خواهیم بود.

در پایان این مراسم با حضور حسین هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از مدیران خانه های سلامت و مسول خبری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط