1401/03/12-18:22
با احداث دیوار سنگی؛

بدنه معابر منطقه ۴ ایمن سازی شد

بدنه معابر منطقه ۴ ایمن سازی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از آغاز عملیات عمرانی احداث دیوار سنگی در مجموعه تلو خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "عبدالمطلب توجهی" با اعلام این خبر گفت: به منظور شناسایی معابر و گذرهای فاقد ایمنی و خطرساز و خطر افتادن سنگهای دیواره های قدیمی و حادثه ساز بودن آن، احداث دیوار حائل سنگی به طول ۳۰۰ مترطول(به حجم ۲۵۰۰ مترمکعب) در مجموعه تلو خیابان اندیشه در دستورکار قرار گرفت.

او با بیان اینکه این عملیات از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده افزود: با توجه به وضعیت نامناسب این معبر و درخواست شهروندان عملیات احداث دیوارحائل سنگی شروع شده و تا کنون حدود ۳۰۰ مترمکعب آن به اتمام رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این معبر گفت: عملیات خاکبرداری، پی کنی، سنگ چینی، نماکاری و بندکشی از جمله اقدامات صورت گرفته در این خیابان خواهدبود وپیش بنی می شود با تلاش همکاران و کارگران پرتلاش این حوزه دیوار سنگی این معبر تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد.

توجهی در ادامه از احداث دیوار آجری در محوطه اسکان کارگری خیابان کرد خبر داد و گفت: این دیوار به منظور جداسازی به طول ۴۰ مترطول در محوطه بین ساختمان اسکان کارگری و سرای محله مجیدیه، شمس آباد آغاز بکار شده است و پس از بلوک چینی، سیمان کاری و سنگ کاری ابتدای تیرماه به پایان می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط