1401/03/19-14:32
سالاری پور تاکید کرد:

تهیه پیوست "مناسب سازی پروژه های شهری برای توان یابان" در منطقه ۱۴

تهیه پیوست "مناسب سازی پروژه های شهری برای توان یابان" در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ بر الزام اجرای تمامی پروژه های شهری با نظر کانون توان یابان و رعایت تمامی ضوابط مناسب سازی برای تمامی اقشار خاص جامعه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور در جلسه کمیته مناسب سازی این منطقه گفت: رعایت الزامات و ضوابط مناسب سازی ویژه توان یابان برای تمامی پروژه های شهری اعم از مرمتی و احداثی لازم است و این مهم بایستی با دریافت نقطه نظرات افرادی از همین قشر انجام شود.

سالاری پور بر فعالیت بیش از پیش کانون توان یابان محلات تاکید کرد و افزود: با مشارکت اعضای کانون توان یابان و بررسی بافت های جمعیتی، می توان برنامه ریزی مناسبی برای در دسترس پذیر بودن امکانات عمومی و معابر شهری که بیشتر مورد تردد توان یابان قرار دارد، انجام داد.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه برای رفع موانع تردد اقشار خاص نیازمند مشارکت همه جانبه تمامی ارگانهای شهری هستیم، گفت: در حال حاضر مناسب سازی اماکن و ساختمان های اداری، بوستان ها و معابر شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و با جدیت در حال انجام است که با نگاه شبکه سازی و شناسایی مسیرهای تردد توان یابان می توان بر اثربخشی این طرح افزود.

نخستین جلسه کمیته مناسب سازی منطقه ۱۴ در سال ۱۴۰۱ به منظور بررسی طرح جامع مناسب سازی با حضور شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهرداری منطقه، نماینده ی اداره کل هماهنگی فنی و عمران، نماینده ی اداره کل معماری و ساختمان، نماینده ی سازمان بوستان های شهرداری تهران و همچنین دبیر کانون توان یابان منطقه ۱۴ در حالی برگزار شد که مدعوین گزارشی از چگونگی اجرای این طرح ارائه کردند و طرح مسائل و دغدغه های دبیر کانون توان یابان به عنوان یک توان یاب، در خصوص تسریع در روند مناسب سازی و کیفی سازی طرح های مرتبط از نقاط قوت این جلسه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط