1401/03/19-15:37
به مناسبت میلاد امام رضا(ع) انجام می شود؛

جشن لبخند کرامت و اهتزاز پرچم حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در منطقه ۱۳

جشن لبخند کرامت و اهتزاز پرچم حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در منطقه ۱۳

به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، آیین اهتزاز پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) و ویژه برنامه های فرهنگی با حضور دوستداران اهل بیت(ع) در محدوده منطقه و فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، امام رضا(ع) را نماد وحدت و مهربانی دانست و افزود: به همت معاونت‌ امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ و با مشارکت نواحی چهارگانه و محلات این منطقه ویژه برنامه فرهنگی و اجرای جشن با عنوان "لبخند کرامت" در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم پرچم گنبد حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) همراه با اجرای مراسم نقاره زنی و همخوانی صلوات خاصه امام هشتم با حضور جمعی از شهروندان منطقه ۱۳ در فلکه دوم نیروی هوایی به اهتزاز در می آید.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: این برنامه با اجرای برنامه هایی شامل اجرای گروه تواشیح، اجرای گروه کودک، موسیقی سنتی، مسابقات فرهنگی ویژه گروههای سنی کودکان و نوجوانان و... همراه می باشد.

او، برپایی جشن های گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) در مساجد، برپایی چایخانه رضوی در خیابان پنجم نیروی هوایی، ویژه برنامه های فرهنگی در خیابان پنجم نیروی هوایی و بوستان خیام و نورافشانی آسمان منطقه از دیگر برنامه های فرهنگی منطقه اعلام کرد.  

محمد هادی علی احمدی تاکید کرد: هدف اصلی بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداری، حفظ ارزش‌های دينی و اسلامی است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط