1401/03/19-21:07
سالاری پور تاکید کرد:

شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد

شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد

شهردار منطقه ۱۴ در اجتماع بزرگ امام رضایی های دارالمومنین تهران بر خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان و رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمد امین سالاری پور در همایش بزرگ امام رضایی ها که در ورزشگاه شهید آیت الله سعیدی با حضور مردم نجیب و مومن دارالمومنین طهران برگزار شد گفت: امروز شهرداری برای برداشتن و رفع مشکلات شهروندان به میدان آمده است و از هیچ تلاشی برای این امر دریغ نخواهد کرد.

سالاری پور ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در منطقه دارالمومنین طهران افزود: در دیداری که با جناب سازگار از مادحین و شاعر برجسته بارگاه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام داشتیم فرمودند به برکت وجود حسینیه ها و برگزاری مراسمات بسیار زیادی که در این منطقه برگزار می شود دارالمومنین طهران در واقع "حسینیه طهران" است به همین منظور ما خادمان شما، خادمان بارگاه اهل بیت علیهم السلام هستیم و به این نشان افتخار می کنیم.

اجتماع بزرگ امام رضایی ها در ورزشگاه شهید آیت الله سعیدی منطقه ۱۴ همراه با ویژه برنامه های مناسبتی میلاد امام رضا(ع) از جمله حضور خادمان آستان قدس رضوي که حامل پرچم متبرک بودند برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط