1401/03/22-17:31

تجهیز کارگاه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام/رد شائبه متوقف شدن اجرای پروژه‌های محله محور تهران

تجهیز کارگاه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام/رد شائبه متوقف شدن اجرای پروژه‌های محله محور تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) توضیحاتی را ارائه و درباره اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در تهران نیز شائبه متوقف شدن اجرای پروژه‌های محله محور را رد کرد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ عباس شعبانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد پروژه ساخت ادامه یادگار امام(ره) و تعیین تکلیف معارضین این پروژه با بیان اینکه این پروژه سه معارض اصلی دارد، در مورد سرانجام معارضین اظهار کرد: زمین معارض وزارت دفاع را خریداری کردیم و حل شد؛ اما با وزارت آموزش و پرورش و ارتش در حال مذاکراه هستیم چراکه چند سوله در مسیر دارند که یا سوله معوض می دهیم و یا هزینه را پرداخت می کنند.

شعبانی با بیان اینکه ادامه یادگار امام(ره) از سمت غرب حرکت می‌کند، از میدان جی به میدان فتح می رسد و از این میدان به بزرگراه فتح می رسد، افزود: در ادامه این پروژه از بزرگراه فتح به خیابان ساسان رسیده و از آنجا حرکت کرده و به بزرگراه شهید برورجردی می‌رسد و به بزرگراه آزادگان نیز متصل می‌شود.

معاون شهر دار تهران در مورد زمان تکمیل این پروژه نیز گفت: بزرگراه بروجردی که در ادامه این مسیر است در حال تکمیل بوده و تا سال آینده تمام می شود و بزرگراه یادگار امام(ره) نیز پیمانکار در میدان فتح در حال تجهیز کارگاه است و در حال آغاز پروژه اجرایی است.

وی در مورد اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در تهران نیز با رد شائبه متوقف شدن اجرای پروژه های محله محور گفت: این پروژه ها در سطح محلات اجرایی می‌شود و شائبه‌ها در مورد متوقف شدن اجرا و تکمیل پروژه‌ها صحت ندارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط