1401/03/23-11:06
در هشتمین قرارگاه اقتصادی شهرداری منطقه یک؛

۷۰۰ میلیارد تومان از عوارض تخلفات ساختمانی احصا شد

۷۰۰ میلیارد تومان از عوارض تخلفات ساختمانی احصا شد

۷۰۰ میلیارد تومان عوارض تخلفات ساختمانی مربوط به ۹ پرونده در نواحی دو و هفت در هشتمین جلسه قرار گاه اقتصادی شهرداری منطقه یک بررسی و احصا شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه در هشتمین قرار گاه اقتصادی که با حضور معاونان، مدیران ادارات و شهرداران دو ناحیه دو و هفت با محوریت بررسی پرونده های دارای تخلفات ساختمانی در نواحی مذکور برگزار شد اظهار داشت: انتظارات شهرداری تهران در تامین منابع مالی فراتر از توان و ظرفیت  شهرداری منطقه یک نیست و طبق ضوابط و قوانین می توانیم برای تامین درآمدی شهر تهران اقدامات لازم را انجام دهیم.

حاجوی تصریح کرد: در این قرار گاه ۶ پرونده به مبلغ بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان مربوط به پرونده های ساختمانی در ناحیه دو و ۳ پرونده به مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به تخلفات ساختمانی در ناحیه هفت مورد بررسی و احصا قرار گرفت و دستورات لازم جهت پی گیری های روزانه  تا حصول نتایج به مسئولان اعلام شد. 

حاجوی از شهرداران این نواحی خواست پروژه های خاص و موانع موجود در راستای اخذ عوارض را پی گیری کنند تا قرارگاه به نفع شهروندان و منافع اقتصادی شهر تهران گام بردارد.

او مصوبه شورای شهر تهران را در خصوص مهلت پرداخت عوارض ساختمانی صادره در تاریخ ۲۱ تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ماه را اقدام مثبتی دانست و گفت: با عنایت به موافقت شورای اسلامی شهر تهران شهروندانی که در بازه زمانی فوق عوارض ساختمانی آنها اعلام شده است می توانند تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ آن را پرداخت نمایند که این مصوبه می تواند در راستای احقاق حقوق شهروندی و فرصت مناسب برای پرداخت عوارض به مالکان موثر واقع شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط