1401/03/23-11:10
شهردار منطقه ۱۲ در نشست با مراکز درمانی سطح منطقه تأکید کرد:

ایمن‌سازی ساختمان‌های درمانی در اولویت است

ایمن‌سازی ساختمان‌های درمانی در اولویت است

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری نشست با مراکز درمانی سطح منطقه با اولویت حل و فصل موضوعات مربوط به ایمن‌سازی ساختمان‌های درمانی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، این نشست، صبح امروز، یکشنبه، ۲۲ خردادماه، با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونین شهرداری منطقه، رؤسا و نمایندگان بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سطح منطقه از جمله سینا، طرفه، شفا یحیائیان، معیری، بازرگانان، رازی، بانک ملی، شرکت نفت، اکبرآبادی، اشرفی اصفهانی، ولیعصر (عجل‌الله تعالی) در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

در این نشست شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر ضرورت استحکام‌بخشی و افزایش ایمنی ساختمان‌های درمانی در سطح منطقه گفت: امروز شهرداری منطقه تمام توان خود را در حدود اختیاراتش در مورد اعطای مجوزهای لازم برای ایمن‌سازی‌ این مراکز به کار خواهد برد که مشکلات مراکز درمانی در این حوزه برطرف شود و ازاین‌رو فرصت خوبی فراهم است که دوستان ما در این مراکز، موضوعات و مسائل خود را طرح و پیگیری کنند. 

وی یادآور شد: ساختمان‌های درمانی نسبت به دیگر ساختمان‌های منطقه برای ما در اولویت قرار دارند و هدف ما خدمت به سلامت جامعه است؛ به‌ویژه کادر زحمتکش و ایثارگر درمان که در دوران کرونا از هیچ تلاشی فروگذار نبودند تا آنجا که تعدادی از این عزیزان به درجه والای شهادت نائل شدند و ما به این شهیدان افتخار می‌کنیم.

شهردار قلب طهران قول مساعد در کمک به عوارض ساختمانی بیمارستان‌ها داد و گفت: به دلیل بدهی بیمارستان، خدمت به مردم و بیماران نباید متوقف شود. در مقابل مساعدت شهرداری، تقاضا داریم بیمارستان‌ها هم همکاری لازم در ارائه خدمات درمانی با تخفیف یا رایگان به مددجویان معرفی‌شده از شهرداری را داشته باشند.

مساعدت شهرداری در پرداخت عوارض مراکز درمانی، کمک به نگهداشت فضای سبز آنها، رفع مشکلات ترافیکی و رفع مشکلات پارک موتورسیکلت در اطراف این مراکز به منظور سهولت در رفت‌وآمد خودروهای امدادرسان و مساعدت در ایجاد ایمنی و مقاوم‌سازی ساختمان بیمارستان‌ها از جمله بحث‌های طرح‌شده در این جلسه بود./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط