1401/03/23-14:40

ملاقات چهره به چهره و پاسخگویی به شهروندان منطقه ۱۸ با حضور نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۸

ملاقات چهره به چهره و پاسخگویی به شهروندان منطقه ۱۸ با حضور نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۸

در راستای اعتلای فرهنگ تکریم ارباب رجوع مبتنی بر خدمتگزاری مسئولانه، جعفر شربیانی نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی با همراهی محمد جواد خسروی شهردار منطقه۱۸ و جمعی از مشاورین با حضور در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه۱۸ بصورت چهره به چهره و از نزدیک با شهروندان منطقه به گفتگو نشستند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸؛ جعفر شربیانی نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهروندان منطقه، صبح روز شنبه ۲۱ خرداد سال جاری در شهرداری منطقه۱۸ حضور پیدا کرد.

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران  مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم.

شربیانی ضمن تحسین و قدردانی از فعالیتها و روحیهٔ جهادی شهردار منطقه۱۸ ادامه داد: محمدجواد خسروی از مدیران توانمند و جوان شهرداری است و در چارچوب قوانین، کارها را بنحو شایسته هدایت میکند و إن شاءالله در منطقه۱۸ نیز این  کارایی و کارآمدی اثرگذار خواهد بود.

محمد جواد خسروی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مغتنم نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بررسی و بازبینی مشکلات و درخواست های شهروندان، منطبق با قوانین موضوعه با ایجاد زمینه‌های تسریع و تسهیل در جهت رفع مسائل با تأکید بر اصل سرعت و سلامت پیش خواهیم رفت تا إن شاءالله بتوانیم خدماتی ارزنده و راهگشا به شهروندان عزیز منطقه ارائه نماییم.

در این طرح تکریم ارباب رجوع، مسائل و موارد متعدد و متنوعی نظیر درخواست پایان کار، پرداخت عوارض، طرح تفصیلی، پروندهای حقوقی و دارای رأی، درخواست سند برای ۷۲ ملک شهرک مسلمین و درخواست زمین معتمدین محله شهرک صادقیه برای ایجاد فضای ورزشی و فرهنگی مطرح و رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط