1401/03/24-11:48
در دیدار شهردار منطقه ۵ با مدیرعامل هلدینگ سیاحتی پارسیان مطرح شد:

تاکید بر تهیه طرح جامع توسعه و نگهداشت مجموعه تفریحی و فرهنگی ارم سبز

تاکید بر تهیه طرح جامع توسعه و نگهداشت مجموعه تفریحی و فرهنگی ارم سبز

جلسه هم اندیشی مجموعه ارم سبز با شهرداری منطقه ۵ برگزار شد

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵،  جلسه هم اندیشی مجموعه ارم سبز با شهرداری منطقه ۵ با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵، حشمت ا... قنبری مدیرعامل هلدینگ سیاحتی پارسیان، سید علی میرامینی معاون گردشگری هلدینگ و سرپرست مجموعه ارم سبز و جمعی از مدیران و معاونین دو مجموعه در روز دوشنبه ۲۳ خرداد ماه در ارم سبز برگزار شد.

در این جلسه دو طرف در رابطه با اتخاذ راهکارهای ارتقاء مجموعه ارم سبز به بحث و بررسی پرداختند. در ابتدای جلسه میرامینی توضیحاتی را در رابطه با فعالیتها، امکانات و چالشهای ارم سبز ارائه داد و در ادامه قنبری تاکید کرد که ارم سبز بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی ورزشی کشور میزبان طیف انبوهی از مردم بوده و بعنوان یک مجموعه فرااستانی باید در جهت پیشرفت این مجموعه گام برداریم.

وی افزود: ارم یکی از تکیه گاههای شهرداری بوده و ما از ایده ها و کمکهای شهرداری منطقه استقبال می نماییم. امید است اینگونه جلسات بصورت متداوم برگزار شود تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن ایده های کارشناسی شده را در راستای خدمت به میهمانان عملی سازیم.

در ادامه شریفی شهردار منطقه ۵ نیز ضمن تایید صحبتهای قنبری، از تمایل صدرصدی شهرداری برای کمک به ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان در ارم سبز خبرداد و افزود: فاز یک طراحی پل ورودی خودرو ارم از سمت ایستگاه مترو به پایان رسیده و فاز دوم در دست اقدام است و امید است طی چند ماه آینده افتتاح گردد.

شریفی تصریح کرد: در صورت نیاز، شهرداری در زمینه تدوین طرح جامع ارم سبز همکاری لازم را خواهد داشت و در نگهداشت فضای سبز نیز میتواند مشاوره های لازم را ارائه دهد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط