1401/03/24-14:30

عملیات عمرانی احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار منطقه ۱۹ به نیمه راه رسید

عملیات عمرانی احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار منطقه ۱۹ به نیمه راه رسید

عملیات احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار در منطقه ۱۹ با پیشرفت ۵۵ درصد در مرحله نازک کاری ساختمان بلوئر قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: با پایان مرحله فونداسیون ساختمان بلوئر عملیات نازک کاری این تصفیه خانه آغاز شد.

او ادامه داد: این تصفیه خانه ظرفیت تصفیه ۲ تا ۳ هزار مترمکعب پساب در شبانه روز را دارد و بهره برداری از آن گام بسیار مهمی در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود.

این مسئول در تشریح سایر پروژه های در حال احداث منطقه گفت: عملیات احداث پاساژ توحید در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۴۰۰ مترمربع در ۸ طبقه در حال احداث و عملیات عمرانی این ساختمان تجاری اداری به مرحله آرماتوربندی و اجرای ستون های طبقه آخر(هشتم) رسیده است. ضمن اینکه پس از اجرای این مرحله سقف طبقه هشتم اجرا خواهد شد و این عملیات تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

هدایت در خصوص عملیات احداث مخزن بتنی در بوستان بزرگ ولایت بیان کرد: این مخزن دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی سه سلولی در زمینی به مساحت ۶۵۰ مترمربع پشت قلعه شادی بوستان ولایت در حال ساخت است، در حال حاضر عملیات عمرانی این مخزن پس از انجام مرحله اجرای لوله های زهکش به مرحله آرماتوربندی فونداسیون رسیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط