1401/03/25-14:59

تقدير از صبر و تحمل همسايگان ايستگاه مترو شهدای هفده شهريور

تقدير از صبر و تحمل همسايگان ايستگاه مترو شهدای هفده شهريور

طبق روال ۲ سال اخير و در راستای اجرای پويش "همسايه؛ سپاس"، پس از افتتاح ايستگاه مترو شهدای هفده شهريور، از صاحبان املاک پيرامونی اين ايستگاه كه سال‌ها زحمات و مشكلات مرتبط با عمليات اجرايی طرح‌های عمرانی را متحمل شده‌اند، تقدير و عذرخواهی به عمل آمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) پويش "همسايه؛ سپاس" كه از بهمن  ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد، طرحی در راستای تكريم و قدردانی از شكيبايی و تحمل مردم صبور پايتخت و خصوصاً مالكان املاک پيرامونی پروژه‌های ساخت و سازی شركت مترو تهران است كه طی آن پس از آغاز بهره‌برداري هر پروژه، ضمن سركشی به همسايگان طرح‌های به ثمر نشسته، با اهداء لوح تقدير، يك شاخه گل و يک كادوی ناقابل، از ايشان دلجويی و عذرخواهی مي‌شود.

اين حركت اجتماعی-فرهنگی با استقبال شهروندان پايتخت همراه شده است و پايگاه مقاومت بسيج شركت مترو تهران با همكاری اداره روابط عمومی شركت، اجرای آن را برعهده دارند.

در همين زمينه طی هفته جاری ۷۶ همسايه ايستگاه مترو شهدای هفده شهريور مورد تقدير قرار گرفتند تا در كنار بهره‌مندی از اين امكان جديد حمل و نقلی، مراتب سپاسگزاری مديريت شهری پايتخت بابت تحمل زحمات پيش آمده به عمل آيد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط