1401/03/27-20:38

رفع نقاط بی دفاع شهری ابتدای خیابان هوانیروز

رفع نقاط بی دفاع شهری ابتدای خیابان هوانیروز

شهردار منطقه ۲۲ گفت: خیابان هوانیروز به عنوان یکی از معابر پرتردد عابران پیاده و خودرویی این منطقه به شمار می رود که نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، وحیدرضا محمدی به درخواست شهروندان خیابان هوانیروز از محوطه های اطراف مسجد امام علی(ع) واقع در ابتدای این خیابان به همراه معاونان خود بازدید کرد و دستوراتی را برای در خواست های شهروندان صادر کرد.

در این بازدید وی اظهار داشت: وجود زمین های بایر و قرار گرفتن این محله در حاشیه بزرگراه آزادگان موجب شده که نقاط بی دفاع شهری ایجاد شود که به تازگی با اقدامات انجام شده بخشی از این نقاط برطرف شده است، به طوری که به تازگی به همت شهرداری ناحیه دو این منطقه زمین های بایر مورد پاکسازی قرار گرفته که مورد رضایتمندی شهروندان شهرک یاس شده است.

وی افزود: روشنایی معابر جزو وظابف اداره برق است؛ اما روشنایی بوستان ها بر عهده مدیریت شهری است که طی یک پایش نقاط تاریک در بوستان های این محله شناسایی و معاونت خدمات شهری اقدام به نصب روشنایی می کند.

در این بین اهالی این محله خواستار رفع خاکی بودن زمین های رها شده حاشیه مسجد امام علی(ع) شدند که در این باره شهردار منطقه گفت: تلاش می کنیم با اقداماتی از سوی معاونت فنی و عمران منطقه این مشکل را برطرف شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط