1401/03/28-21:38

خانه اسکوتر در بوستان پلیس منطقه ۴ افتتاح شد

خانه اسکوتر در بوستان پلیس منطقه ۴ افتتاح شد

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: امروزه توسعه حمل‌ونقل پاک از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود و در این راستا خانه اسکوتر منطقه ۴ برای خدمت رسانی به شهروندان افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "محمدرضا پوریافر" با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در روزگار کنونی استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین در حجم بالا باعث افزایش روزهای آلوده و ترافیک سنگین در شهر شده حال آن که میتوان با استفاده از وسایل نقلیه پاک، آلاینده ها و بار ترافیکی کمتری را شاهد باشیم.

او در ادامه گفت: به همین منظور خانه اسکوتر بوستان پلیس به عنوان یکی از مراکز پایلوت در تهران با تاکید بر میکروموبیلیتی بودن آن افتتاح شد و از ساعت ۱۲ الی ۲۱ به شهروندان ارائه خدمات می نماید.

شهردار منطقه ۴ در ادامه درباره نحوه ثبت نام افراد برای استفاده از اسکوترها گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت myroro.ir و دانلود و نصب اپلیکیشن در سایت مورد نظر، ثبت نام کرده و پس از احراز هویت آنلاین، ثبت نام در لحظه انجام و پیامک صادر می‌شود.

پوریافر ادامه داد: افراد می‌توانند محل قرارگیری اسکوترها را در صفحه تلفن همراه خود مشاهده و با انتخاب دستگاه، قفل اسکوتر را با کد QR باز کنند.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از اسکوتر های برقی برای مسیرهای کوتاه از لحاظ اقتصادی به صرفه است، و لازم است که حمایت کافی از ترویج اینگونه وسایل نقلیه جدید صورت گیرد، چرا که شهرها دیگر تاب تحمل ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی هوا را در سبک زندگی کنونی ندارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط