1401/03/30-12:17
شهردار منطقه ۷ گفت:

مبحث ایمنی ساختمان ها به مانند نگهداشت شهر باید در اولویت اقدامات قرار بگیرد

مبحث ایمنی ساختمان ها به مانند نگهداشت شهر باید در اولویت اقدامات قرار بگیرد

کمیته شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان های نا ایمن منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین و شهرداران نواحی پنجگانه منطقه با هدف تعیین و تکلیف اماکن تا ایمن مطرح شده از سوی دادستان منطقه هفت برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این نشست نصراله آبادیان شهردار منطقه با بیان اینکه کلیه فرآیند شناسایی و تعیین تکلیف ساختمان های نا ایمن به درستی و دقیق باید انجام شود گفت: منطقه ۷ نسبت به دیگر مناطق و مرکز شهر از خطرپذیری کمتری برخوردار است اما این مورد نباید موجب غفلت ما از موضوعات مرتبط با ایمنی بشود، از همین رو باید از اماکن نا ایمن بازدید و اقدامات انجام شده را به مقامات قضایی گزارش دهیم تا با استفاده از ظرفیت حداکثری مقام قضایی و قانونی با رویکرد هم افزایی بتوانیم مشکلات را از پیش رو برداریم.

وی تاکید کرد: تقاضای ما به مقام قضایی باید به صورتی باشد که امکان انجامش وجود داشته باشد و باید تمام جوانب از نظر مالی، بودجه، زمان بندی و... سنجیده شود تا تقاضا به صورت کارشناسی شده در اختیار مقامات قضایی قرار بگیرد.

به گفته آبادیان هر ساختمان مختصات جغرافیایی و ویژگی خاص خود را دارد پس باید بنا به ویژگی های آن تصمیم گیری و اجرا شود، نمی شود یک اخطار واحد به تمام ساختمان های نا ایمن داده شود از همین رو باید در نواحی در خصوص اماکن ناایمن مصداقی و موردی عمل و تصمیم سازی شود.

وی عنوان کرد: مبحث ایمن سازی مانند نگهداشت شهر باید در اولویت اقدامات قرار بگیرد و بصورت روتین هفتگی، ماهانه و سالیانه مورد ارزیابی قرار بگیرد. اولویت بندی و تیپ بندی اماکن از قبیل خدماتی، درمانی، عمومی و… از دیگر موارد بسیار حائز اهمیتی است که باید در رسیدگی به اماکن نا ایمن مدنظر قرار دهیم.

شهردار منطقه ۷ در پایان تاکید کرد: ایمن سازی ساختمان های متعلق به شهرداری از دیگر مواردی است که باید در راس اقدامات قرارگیرد.

در ادامه حاضرین به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص اماکن ناایمن منطقه پرداختند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط